Endret pga skuddår?

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Plutselig va jeg 24+2 på appen. Mens jeg i går var 24+0. Flere som har håppet? Måtte endre termindato for å komme tilbake til 24+1. ikke at en dag spiller noen rolle men bare lurer på årsaken.

Vedlegg

• IMG_3427.png
    IMG_3427.png
    1,7 MB · Visninger: 31
Plutselig va jeg 24+2 på appen. Mens jeg i går var 24+0. Flere som har håppet? Måtte endre termindato for å komme tilbake til 24+1. ikke at en dag spiller noen rolle men bare lurer på årsaken.
Nei, men to av appene mine viser forskjellig antall dager igjen til tross for lik termindato- så kanskje det er derfor de viser ulikt? Har lurt på det!

Nei, men to av appene mine viser forskjellig antall dager igjen til tross for lik termindato- så kanskje det er derfor de viser ulikt? Har lurt på det!
Men det var 24+0 i går, er fredager jeg endrer uke. Mens i dag viser det 24+2. den skal jo ikke håppe to dager.

Ja. Men hun mente det samme skulle ligge på nørs som dem brukte, men jeg hadde lik på min apper og hun fikk lengre :smiley-bounce022 men samme termin da, så spiller jo lite rolle
Skuddår påvirker noen av de terminhjulene ja. Hadde samme "diskusjon" med jordmor nesten hver kontroll. Etter skuddårsdagen var vi plutselig samkjørte på lengde. Termindato var hele tiden den samme.

Back
Topp