Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men to av appene mine viser forskjellig antall dager igjen til tross for lik termindato- så kanskje det er derfor de viser ulikt? Har lurt på det!Plutselig va jeg 24+2 på appen. Mens jeg i går var 24+0. Flere som har håppet? Måtte endre termindato for å komme tilbake til 24+1. ikke at en dag spiller noen rolle men bare lurer på årsaken.
Men det var 24+0 i går, er fredager jeg endrer uke. Mens i dag viser det 24+2. den skal jo ikke håppe to dager.Nei, men to av appene mine viser forskjellig antall dager igjen til tross for lik termindato- så kanskje det er derfor de viser ulikt? Har lurt på det!
Det er jo to ulike svangerskapslengder det opereres med i Norge. En sier 40+2 og en 40+3, sistnevnte er mest utbredt.Trur ikke det. Men jm ville ha meg en dag frem med hennes jul på samme termin…
Ja. Men hun mente det samme skulle ligge på nørs som dem brukte, men jeg hadde lik på min apper og hun fikk lengre men samme termin da, så spiller jo lite rolleDet er jo to ulike svangerskapslengder det opereres med i Norge. En sier 40+2 og en 40+3, sistnevnte er mest utbredt.
Skuddår påvirker noen av de terminhjulene ja. Hadde samme "diskusjon" med jordmor nesten hver kontroll. Etter skuddårsdagen var vi plutselig samkjørte på lengde. Termindato var hele tiden den samme.Ja. Men hun mente det samme skulle ligge på nørs som dem brukte, men jeg hadde lik på min apper og hun fikk lengre men samme termin da, så spiller jo lite rolle