Endret oppfølging pga corona?

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen som har fått endringer i oppfølgingen pga tilstandene på sykehusene om dagen?
Kjenner at jeg har lite lyst å reise inn på sykehuset annenhver uke og utsette meg for smitte... Har avlyst alt hos lege og jordmor inntil videre.
 
Er det noen som har fått endringer i oppfølgingen pga tilstandene på sykehusene om dagen?
Kjenner at jeg har lite lyst å reise inn på sykehuset annenhver uke og utsette meg for smitte... Har avlyst alt hos lege og jordmor inntil videre.
Jeg går to ganger i uken. Føler meg tryggere på sykehuset enn andre steder. i Bergen er de kjempe streng med hvem de slipper inn. Har akkurat den samme oppfølgingen og ekstremt glad for det! ❤️

Ville tatt den oppfølgingen du får! Heller sykehuset enn fastlege/jordmor. Det er på sykehuset de oppdager typiske tvilling komplikasjoner!
 
Jeg går to ganger i uken. Føler meg tryggere på sykehuset enn andre steder. i Bergen er de kjempe streng med hvem de slipper inn. Har akkurat den samme oppfølgingen og ekstremt glad for det! ❤️

Ville tatt den oppfølgingen du får! Heller sykehuset enn fastlege/jordmor. Det er på sykehuset de oppdager typiske tvilling komplikasjoner!

Ja, altså, jeg gjør som jeg får beskjed om av sykehuset. Men skulle ønske jeg ikke måtte, da det hele stresser meg en del sånn situasjonen er nå.
 
Er annenhver uke hos gyn på ultralyd, innimellom der hos kommunejordmor, og er innom sykehuset for samtaler med dia sykepleier, men sistnevnte skal tas over telefon fremover :) Eneste forskjellen er at sambo ikke får være med på noe lengre..
 
Har fått avlyst en time med kommunal jordmor, fikk beskjed fra henne om å høre på Haukeland neste uke på oul om jeg skulle gå til gyn mellom kontrollene på Haukeland. Slik jeg forsto det i uke 10, blir ikke neste kontroll på sykehuset (etter oul) før i uke 24
 
Eg har fått beskjed frå jordmor på hs at eg skal få fortsette med den oppfølginga eg har rett på, så håpar virkelig det stemmer!:)
Har til no vore UL hos gynekolog kvar tredje/fjerde veke (toegga), men trur det blir hyppigare etter eg passerar veke 30. Og kontroll hos jordmor på hs inn i mellom UL.
 
Back
Topp