Endret matlyst?

FruMamma

Forelsket i forumet
Har dere merket noe til det?

Jeg som var en skikkelig søtmoms før, og så si bare spiste syltetøy på brødskiva orker ikke lengre tanken på noe søtt... [8D]
Spiser nå hvitost, som jeg nå aldri har likt i stedet... [&:]
Generelt får jeg vel egentlig si at matlysten er dårlig... [:)]

JAAAA!!!! Eg har det sånn!! Sjokolade er liksom ikkje så godt som det pleide å vere, og eg kan gå nesten ein heil dag på eit knekkebrød.

Samtidig vert eg også fortare mett på ein måte... Merkelege greier!

Jepp, matlysten er ikke helt på topp nei.

Frukost klarer jeg bare ikke nå. FIkk nesten brekkninger isted når jeg laget til mat til snuppå mi. Er ikke kvalm sann ellers, men mat tidlig må morgonen takkler jeg ikke[:D]

Er heller ikke så sugen på søtt som jeg bruker å være, men tro meg, det kommer[8D] Å det kommer til å komme hardt[:D][8D][&:]

Jeg som alltid har elsket ost synes det smaker helt forferdelig nå[8D]

Eg går på kafè kvar tirsdag, og då brukar eg å kjøpe kjempegod sjokolade. Men dei siste gongane har det ikkje frista i det heile tatt!!

Jeg har ikke merket noe enda. Har egentlig altfor dårlig matlyst kjenner jeg.
Har klart å tvinge i meg ett eple nå. Orker ikke tanken på brød, men heller ikke mat i det hele tatt:/

Jeg tvinger i meg frokost, for da forsvinner kvalmen [:)] Og så lenge jeg spiser ofte og lite kommer den ikke tilbake.. Men merker noen lukter og sånn får meg til å brekke meg, så er jo redd at om noen uker orker jeg ingenting.. [:)]

Og det værste er lukta av leverpostei... [:'(] Også jenta vår som er så glad i leverpostei... [&:]

Back
Topp