Endret disse LO'ene igår...

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Var så misfornøyd med disse, og prøvde å endre
uten å måtte lage alt nytt... Synes jo at lyseblå
er så fælt...

Og nå ser de sånn ut... Hva syns dere?! Vær ærlig!
(Mangler S-en på svømming, men se bort fra det...)

Ser det er en del som har vært og tittet...
Er det så ille at dere ikke vil si no'??
Tips til mer endringer?!?

Men det ble veldig tomt på det blå bildet nå... Hva kan jeg gjør der?!

ORIGINAL: VilSåGjernegule bade ender [:)]

Ja, det var det jeg stod i hånda med ved kassa igår, men ombestemte meg i siste liten... TYPISK...

ORIGINAL: lilletrampeSyns endringene blei finerer...[:)]eneste er at det blå er litt tomt ja...Hva med å bruke "rammer" rundt det hvite OG bilde...skjønte?kankskje "slenge på" noen splæt die kutz på den blå..også er jeg ikke heelt "for" det å klippe rundt bildene jeg da...[:o] Ellers så syns jeg du er kjempe flink[:D]

Rundt den originale lyseblå delen tenker du på?!
Hva farge passer inn da evnt?!
Gult hvis jeg ordner gule ender?!?

ORIGINAL: lilletrampe
ORIGINAL: Lillepooh
ORIGINAL: lilletrampeSyns endringene blei finerer...[:)]eneste er at det blå er litt tomt ja...Hva med å bruke "rammer" rundt det hvite OG bilde...skjønte?kankskje "slenge på" noen splæt die kutz på den blå..også er jeg ikke heelt "for" det å klippe rundt bildene jeg da...[:o] Ellers så syns jeg du er kjempe flink[:D]
Rundt den originale lyseblå delen tenker du på?! Hva farge passer inn da evnt?!Gult hvis jeg ordner gule ender?!?
Jeg ville nok passet på at de samma fargene "gikk igjen" på hele LO'en (jeg er veldig enkle sånn sett) skal du bruke gul, så ville jeg kanskje valget en dusere blå farge, og muligens valgt bort det hvite, for jeg syns den fargen dominerte det veldig og tok "synet" bort fra bilde..Men om du klarer å fremheve bilde så blir det nok kjempe bra..[:)][:D]

Det er lyseblått...

Hvordan skal jeg fremheve det på noen måte, da?!?
Sitter liksom fast med at det ser feil ut bare...

ORIGINAL: lilletrampedet du evt. kan gjøre er å bryte av med et mønsterpapir da[:)]

Men hvor?!?
Det er så vanskelig med badebilder nå man i utgabgspunktet ikke liker blått...

ORIGINAL: lilletrampesorry..da er det sikkert øya mine som blingser gææli[:D]men hva om du prøver å kutta en ramme rundt bilde som er samma farge som hovedbakgrunnen??[:)] trenger ikke være så stoor ramme...om bilde f.eks er : 10 x 13 , så lager jeg ramme som er 10,4 x 13,4 jeg[:D]og limer bilde oppe på der...

Er nok heller det at blitsen lyser det så mye opp at det heller er dårlig bildet...

Skulle jeg laget rammen litt tjukkere under bildet enn over i og med at det der er bedre plass, eller?!?

ORIGINAL: lilletrampeekke så lett med farger man ikke "liker å bruke"selv er jeg veeldig glad i brunt[:)]trooor jeg må finne frem scrappetinga mine nå..har så og si baaare halvferdige sider[8|]

Elsker brunt og grønt og beige...
Alle de natur og jordfargene...
Det meste av albumet er blitt det.

ORIGINAL: Em_MaHmm, du kan jo bruke andre hovedfarger da!!Og ha blått til pynt og rammer. kanskje det blit fint???Bare å finne noe som passer til blå...

Det er jo ikke no som passer til blått i mine øyne... (Litt av problemet kanskje?!?)[8D]

ORIGINAL: lilletrampe
ORIGINAL: Lillepooh
ORIGINAL: lilletrampesorry..da er det sikkert øya mine som blingser gææli[:D]men hva om du prøver å kutta en ramme rundt bilde som er samma farge som hovedbakgrunnen??[:)] trenger ikke være så stoor ramme...om bilde f.eks er : 10 x 13 , så lager jeg ramme som er 10,4 x 13,4 jeg[:D]og limer bilde oppe på der...
Er nok heller det at blitsen lyser det så mye opp at det heller er dårlig bildet... Skulle jeg laget rammen litt tjukkere under bildet enn over i og med at det der er bedre plass, eller?!?
Nå skjønte jeg ikke heeelthva du mente??[:)] jeg kan legge inn et eks. på hva jeg mener med ramme bak bilde??

Du vet på passepartot'er er alltid nedersiden bredere enn oversiden,
or øyet liker det bedre sånn... Skulle jeg gjort det her og?!

ORIGINAL: lilletrampeBare jeg som er skikkelig trøtt og blånd og skjønner ingen ting..for her skjønte jeg ikke så mye igjen[&o][:o] men du gav meg en KNALL ide til en skisse[:D]

Hehe... Hva var det for slags ide?![:D]

ORIGINAL: Em_MaJeg synes ikke du skal ha rammen bredere nederst!Evt, må den være så bred at du kan ha noe pynt på den, eller noe skrift...

Hmm... det er jo ikke akkurat mye å skrive under det bildet, men...

ORIGINAL: lilletrampeJeg eeelsker å lage skisser...det er en "dilla" jeg har fått[:D] så nå må jeg lage en skisse til en LO[:D]
Jeg titter bare på bilder, jeg... Og som regel så tyter tankene ut.
Problemet er bare at vi har så mye badebilder siden knert elsker
vann, og da stopper alt opp. Må jo nesten ha badebilder i albumet
når det er det som er han... Blir litt rart om det ikke er et eneste
badebilde, men at vi sier at når du var liten var du som fisken i
vannet... Hehe...

ORIGINAL: Em_MaNei, synes egentlig du bare skal lage en enkel ramme, like bred på alle sider...Men du kan jo bare prøve deg fram og klippe etterhvert. Se hva du liker best[:)]

Ja, men det beste er å klippe to utgaver og bytte på, for hvis man klipper etter å ha vært usikker,
men finner ut etter man har klippet at man ikke skulle det må man likevel lage en til... tihi...

Ja, og trenger man ikke ramme, kan det sikkert brukes til die cutsene...

Back
Topp