Endret besøksrutiner!

hopeful_roses

Andre møte med forumet
Fra og med 1. april 2011 endret Føde-barselseksjonen ved Sykehuset i Vestfold sine besøksrutiner. Besøk fra andre enn far/partner og søsken må da skje utenfor føde-barselseksjonen.

På en måte synes jeg dette er greit, for det blir utrolig folksomt og mange mennesker som flyr rundt i gangene. Kan fort bli mye støy for dem som trenger hvile!

MEN, mener de at vi skal ta de nyfødte ned til 1.etasje på sykehuset der det er fult av mennesker med mye smitte og bakterier?
kan ikke en gang besteforeldre besøke oss om vi har familierom?

isåfall kommer jeg til å ha med vognen til sykehuset slik at jeg heller kan trille henne i den da vi får besøk. Hvis vi MÅ ut fra føde og barsel avdelingen. Jeg vil da ikke at alle skal stikke nesa oppi den åpne senga hennes! Ærlig talt! Hvis ikke, får besøk vente til vi er hjemme fra sykehuset. Hennes sikkerthet betyr ALT! 

Er det fler enn meg som reagerer på den nye ordningen? Skal vi liksom ha mange ferske mødere som flyr opp og ned til barsel avdelingen når de får besøk? Jeg synes ikke akkurat det er noe bra ordning heller..

er vel bedre at de som ønsker det tar med nyfødte til et rom med masse smitte og bakterier, enn at smitten og bakteriene skal komme opp på føden til alle babyene der.

Back
Topp