Endret atferd..

missme86

Betatt av forumet
Hei :-)

Vår lille gutt har gått fra å være verdens blideste og fornøyde gutt til å bli en sinnatagg! Ikke hele tiden altså, men han har fått så vilje å er blitt såååå sta! Når han ikke får viljen sin så hylgriner han å "slår" etter oss eller klyper. Hehe, er det noen som opplever noe lignende? Denne atferden er kommet etter han er startet i bhg, før var en veldig skjør og sjernert, men etter han er startet i bhg har han blitt en skikkelig tøffing.. Hehe :-P

Ja, innimellom opplever jeg det..
Han går ikke i barnehage,men...
Jeg har bare funnet ut at vi ikke må gi oss, og ikke gi han viljen sin ...Hehe...

Er nesten litt morsomt også, at de kan bli så sinte..
Når han slår etter oss, tar jeg ned armene hans og holder de litt, og sier : Ikke slå. Det gjør vondt etc.. Også hører han som regel :)

Hvis vi sier i fra til han så starter han å hulke skikkelig, akkurat som om han har mistet det kjæreste han eier! De største krokodilletårene kommer da ;-D hehe!

sønnen vår har også begynt å få såkalte "anfall" når han ikke får det som han vil. 
han slår rundt seg og skriker. hvis han slår meg, tar jeg i hånden hans og sier at han ikke skal slå.. ikke at det funker så veldig bra enda.. hehe :p

Synes det er herlig når de viser nye sider av seg selv, jeg sliter litt med å ikke le når han får sånne små trassanfall 

Hehe, ja synes å det er tungt å holde seg når han klikker helt i vinkel! Å ser han meg le, så gjør han det bare enda mer. Nå når han slår rundt seg eller kliper, så tar vi hånden hans vekk å sier at sånn er ikke lov, så starter vi på med noe annet (sang eller historie). Så nå er det faktisk blitt mye bedre :-)

Hehehe :p Her også, får hun det ikke som hun vill kan hun bli super sinna/trist og så blir hun en makk/helt slapp i kroppen. Som vist vi skal kle på henne utklær og hun ikke vil... Vrir hun seg i alle retninger, 1 åringer er sterke de! hehe.... må noen ganger holde smilebåndet tilbake...hihi ;)

Ja her eg også lillegutt et krutt for tiden. Er det noe han ikke får lov til så blir han sååå sint, og hvis jeg løfter ham vekk kan han sparke med bena og armene. litt sjønnt også, det temperamantet, men ikke ALLTID ;)

Ja her har jeg å en liten sinnatagg ! Får han det ikke som han vil tramper han i gulvet å tar frem sure leppa / legger seg ned på gulvet å vifter med bena , huffa meg :P

Guttungens verden går i grus når han ikke får lov til mygel..... han kaster seg ned i gulvet.. hulker... skaller i gulv/vegg eller lign. Sikkelig dramatisk :P. Storesøster var ikke så veldig mindre hissig som liten... han er bare så veldig tyngre og sterkere enn hun var på samme alder, så resultatet blir så mye mer voldsomt bare :)

Back
Topp