Endrede matvaner/lyster?

Dilla på klementiner for tiden

Her er også frukt veldig godt for tiden.

Jeg må virkelig være forsiktig med hva jeg spiser pga diabetes og det er vanskelig, for jeg er så sulten. Luktesansen er sterk og jeg har lyst på alt mulig, spesielt nybakte boller o.l. Verste jeg kan få også pga blodsukkeret. Jeg har også skikkelig lyst på pizza, som også er fy-mat. Men er ikke så giret på sjokolade som jeg pleier å være, ikke på veldig salt mat heller.

Ellers er jeg uggen dagen lang nå, spesielt når sulten melder seg. Roer seg litt når jeg har spist.

Søtsaker og kaffe har jeg ikke lyst på lenger. Og kan ikke spise meg mett, for da blir jeg kvalm. Veldig godt med gulrøtter og klementiner, og annen fresh mat.
Lukta av middagsmat er helt forferdelig, spesielt etter vi er ferdig å spise. :hungover:

Godt krydret mat er ikke lengre favoritten. For sterk smak og lukt og får halsbrann etterpå :confused:

Jeg har fått helt aversjon mot friske grønnsaker :(
Heldigvis går kokte og grønnsaksmos, så får fortsatt i meg noe grøntfôr.

Sjokolademelk! :hilarious:
Jeg har ikke pleid å drikke sjokolademelk siden jeg var typ åtte år, så dette er veldig rart! Drikker ca 5dl om dagen.. Jeg fant heldigvis en Litago-variant som kun har 1,5% sukker i seg :wacky:

Back
Topp