Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har prøvd seg på å endre time for ultralyd? Har fått time, men den passer så dårlig.. Den timen jeg har fått må jeg i tilfelle reise helt alene på, og det hadde jo vert best å ha med seg pappaen..
Det skal nok ikke være vanskelig det, men du kan risikere og måtte vente enda lenger til timen da.
Er ikke sikkert de har ledig tid til deg rundt den samme datoen du har nå
Men jeg ville hvertfall ringt og hørt med dem
Ja jeg prøvde å endre timen med førstemann fordi mannen ikke var hjemme, men jeg fikk ikke endre time:/ Her er de superstrenge. Men hvis de må endre timen, så er det jo helt greit! Typisk. Du må nesten bare ringe å høre
Jeg måtte endre time, fikk tre dager etter opprinnelig ultralyd, så det er helt greit. Grunnen er at jeg ville ha med pappa`n det var ikke noe problem å bytte.
Du kan jo bare ringe og høre!
Forstår godt at du ville ha med barnefaren på en slik time!
I mitt brev står det at man helst ikke skal bytte time, da det er viktig at det er i tiden mellom 17-20 uker, og at det kan være stor pågang. Men om du ringer tidlig, ordner det seg helt sikkert!
Kan jo være andre som må endre time også, slik at du får en tidligere time?
Her på sykehuset ser de helst at man ikke bytter ultralydtimene, men hvis man kommer med en god grunn kan de vel ikke være så vanskelige. Det er bare å ringe og spørre, kjedelig å dra alene.
Jeg måtte bytte min, legen hadde spesifisert på henvisningen med datoer for når vi skulle reise på ferie.. Og jeg fikk selvfølgelig time den dagen vi reiser.. Ringte nummeret på brevet fra sykehuset og fikk byttet til 4 dager før vi reiser bare si at du kan ikke få det til den dagen, de har jo ikke noe med hvorfor