Endre tok klassebilde i dag (bilde)

ORIGINAL: Ihne

Synes da ikke det var SÅ ille[:-][:)]

er det ikke rart når andre tar bilder, at man ofte ikke kjenner igjen barna sine[8|][8D][:D]

hehe....bildet var tatt i 1. timen, sånn i 9-10 tida. så han hadde litt morra-tryne[8D] Jaja, får se når vi får bildene. Skal iallfall ikke ha hele pakka.....

ORIGINAL: Snuppe*mor

Syns heller ikke det var så ille[:)]
Dårlig gjort å ta bilde så tidlig på morgenen da[8D]

Syns han var ekstra trøtt i trynet i dag[8D]

Jeg synes han så flott ut jeg![:D]

Med mine små ville det ikke vært noe problem å ta bilde på morgenen, da ser de freshere ut enn noengang![8D][:D] Mend et endrer seg kanskje når de begynner på skolen.[;)]

Han ser litt trøtt ut ja, men syns ikke det va ille[:)]
Om ikke jeg hadde sett bilde av han før, hadde jeg ikke sett det...

Han er jo så skjønn!!!!!!!!

Jeg syns bildet var fint jeg![:)]

Hvem har tatt bilde?
En gang for lenge siden hadde vi fotograf i bhg. Alle bildene ble sendt til bhg, og bhg skulle returnere de bildene foreldrene ikke ville ha. Ei mor kom å viste oss bildene av hennes datter. Hun var veldig usikker når bildene skulle tas, og styrte bare veldig med tunga så på alle bildene sett bort fra et så satt hun med tunga ut.

I den bildepakka var det jo mange forstørrelser, kalendere og et puslespill. Fotografen hadde da valgt å bruke et bilde der hun satt med tunga ute, og ikke det bildet som var pent. Alt var jo ødelagt...

ORIGINAL: camika

Jeg syns bildet var fint jeg![:)]

Hvem har tatt bilde?
En gang for lenge siden hadde vi fotograf i bhg. Alle bildene ble sendt til bhg, og bhg skulle returnere de bildene foreldrene ikke ville ha. Ei mor kom å viste oss bildene av hennes datter. Hun var veldig usikker når bildene skulle tas, og styrte bare veldig med tunga så på alle bildene sett bort fra et så satt hun med tunga ut.

I den bildepakka var det jo mange forstørrelser, kalendere og et puslespill. Fotografen hadde da valgt å bruke et bilde der hun satt med tunga ute, og ikke det bildet som var pent. Alt var jo ødelagt...

er ikke sikker på hvem som tok bildet. fovea heter iallfall firmaet...

Back
Topp