Endre time på oul

smash_

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Søvnløs i september 2025
Hei!
Jeg har fått time til oul på ahus, men syns det er i det seneste laget. Er nesten 21 uker på vei da. Noen som har erfaring med å få endret time, til tidligere? Eller er det helt umulig?

Jeg har også fått time på Ahus, i uke 20[emoji4] tenker bare at det er positivt, for da får de sett bla hjertet enda bedre[emoji4]

Jeg fikk endret timen til en uke før, var lege på sykehuset som sendte melding ( Mail) om at timen burde være før. Mest pga det er litt vanskeligere å få rett termin, men også pga om det skulle være noe veldig galt med mini er fristen for abort i uke 22.
Men som Lillefrøkna skriver så er det jo positivt at de får sett bedre på hjertet og sikkert andre organer også. Hadde time opprinnelig i uke 20( nesten uke 21) flytta til uke 19.
Tror man kan ringe å få flytta den selv også.

Ring og spør. Umulig for noen av oss å vite hva sykehuset har kapasitet til. Kan hende du kan få litt tidligere, men ikke sikkert.
Hjertet er bedre å se på etter 20uker, men man skal ha tid til ytterligere undersøkelser og nemnd/abort før 22 uker dersom det er noe alvorlig galt.

Jeg fikk først ul i uke 21! Sendte de en Mail samme dag som jeg fikk innkalling. Fikk svar etter 5 minutter med ny time 3 uker før

Jeg fikk endret time i går til i morgen. Hadde egentlig time neste torsdag :-)

Back
Topp