Endre postadresse for Nav

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg har flyttet, og har selvfølgelig meldt flytting til folkeregisteret. Men nå fikk jeg melding fra saksbehandleren min i Nav, om at jeg også må bytte postadresse manuelt på Nav.no.
Jeg har sjekket profilen min, og der står det at Nav sender post til min folkeregistrerte adresse, som er den adressen jeg har meldt flytting til. Jeg finner ingen annen måte å endre adresse på. Er det jeg som ikke kan å bruke øynene mine, eller hva?

De skal oppdatere adressene automatisk. Har du c/o adresse må du manuelt si fra om det. Er det ordinær adresse skal du ikke trenge det.

De skal oppdatere adressene automatisk. Har du c/o adresse må du manuelt si fra om det. Er det ordinær adresse skal du ikke trenge det.

Ja det er det jeg og mener. Så jeg skjønner ikke hvorfor min saksbehandler ikke kan overføre saken min før jeg har gått inn og endret adresse :confused::confused: Det er jo ingen andre måter å endre den på :confused::confused:

Det høres merkelig ut. Det oppdateres automatisk ift. folkeregisteret. Men kanskje ikke endringen er registrert hos folketegisteret enda? Da er det ikke registrert hos nav heller. Gi det ett par dager og sjekk igjen :)

Det høres merkelig ut. Det oppdateres automatisk ift. folkeregisteret. Men kanskje ikke endringen er registrert hos folketegisteret enda? Da er det ikke registrert hos nav heller. Gi det ett par dager og sjekk igjen :)

Hmmm. Hvor sjekker man om folkeregisteret er oppdatert?

Systemene oppdateres hver måned, hvertfall i registre knyttet til sykehus og helse, og jeg tror det er samme systemene som NAV bruker.

Men du kan jo ringe NAV og be dem forklare deg steg for steg hvordan du endrer adresse, for da registrerer de jo at du har prøvd å gjøre det du har fått beskjed om, så har du ditt på det rene.

Systemene oppdateres hver måned, hvertfall i registre knyttet til sykehus og helse, og jeg tror det er samme systemene som NAV bruker.

Men du kan jo ringe NAV og be dem forklare deg steg for steg hvordan du endrer adresse, for da registrerer de jo at du har prøvd å gjøre det du har fått beskjed om, så har du ditt på det rene.
Det var lurt. Jeg kan gjøre det :-)

Back
Topp