Endre nick

Lykke2

Glad i forumet:)
Oktobermirakler 2013
Ser det ligger en forklaring ute på hvordan man gjør det, men hos meg får jeg opp e-post adrs. og under der står det nåværende passord! men finner ingenting om nick på kontaktinfo. Hvordan får jeg endret mitt nick da? :confused004

Hei
Får ikke skjermbildet ditt til å stemme med det jeg ser inne på Kontaktdetaljer.
Ser det slik ut hos deg(se vedlagt bilde, og se bort fra de gule pilene ;) )?

Screenshot_24.01.13_08_37-2.jpg

Da har jeg klart og endre nick:)) Gjelder bare og brukr øynene noen ganger! Tusen takk for hjelpen :happy7

Jeg får heller ikke byttet kallenavn. Når jeg går inn på "min side", og på "kontaktinformasjon" så står det "alias" øverst, hvor man kan skrive kallenavn. Problemet mitt er at den ruta er helt "grå", og det går ikke an å trykke der. Noen som kan hjelpe meg? :)

Jeg får heller ikke byttet kallenavn. Når jeg går inn på "min side", og på "kontaktinformasjon" så står det "alias" øverst, hvor man kan skrive kallenavn. Problemet mitt er at den ruta er helt "grå", og det går ikke an å trykke der. Noen som kan hjelpe meg? :)

Hei, kanskje du er på "min side" på Babyverden i stedet for her på forumet? (Klikk på brukernavnet ditt oppe til høyre i skjermbildet her og se om du kjenner igjen instruksjonene da.)

Back
Topp