Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har tatt oss noen mnd pause med prøvinga, og jeg tenkte å utnytte denne for å være maks psykisk og fysisk klar for siste embryo på frys. Det blir ny stimulering om det ikke går så må tenke litt på egg-kvaliteten også.
Så, hva anbefaler dere å gjøre? Er det noen spesielle tilskudd som anbefales? Min plan er å prøve fasting 16:8 i hverdagen, kutte ned på usunn mat, samt trene hypo, jogging og svømming, men er veldig åpen for innspill
(vi har prøvd med søskenforsøk i nesten to år og jeg har ikke gjort noen forandringer i livsstilen, men tenkte det kunne være bra å gjøre noe i pausen nå)
Drikke mye vann, spise sunt, trene. Man kan også begynne med folsyre hvis du ikke tar det allerede. Gjør det som føles riktig for deg og unngå stress. Masse lykke til med siste embryo! <3
Angående fasting så ville jeg startet med kortere faste/lenger spisevindu enn 8 timer. Det anbefales gjerne 10 timer spisevindu for kvinner (noen trenger helt oppunder 12 timer). Ville heller gradvis minket spisevindu om du ønsker der dersom 10 timer fungerer.
Takk for svar! Visste ikke at kortere faste var anbefalt for kvinner, skal lese meg mer opp på det.
Har gjort dette nå en halvannen ukes tid (startet før jeg postet) og merker en del endringer. Spist mye sunnere, gjort hypo flere ganger i uka, og svømt/jogget noen dager. Var i møte med en tidligere kollega i går og hun kommenterte at det så ut som jeg hadde det bra. Nå må jeg bare huske å ta de vitaminene (med folsyre).