Endra terminmånad!

40 år

Betatt av forumet
Etter ultralyd viser det seg at eg har kome 1 mnd lenger enn eg trudde!:happy: Det eg trudde var siste mens, var nok ein annan blødning... ooops..! Og plutseleg fått vite at det er ein gut:Heartblue Så då seier eg takk for meg i april-gruppa, og snik meg over til mars:happy:

Etter ultralyd viser det seg at eg har kome 1 mnd lenger enn eg trudde!:happy: Det eg trudde var siste mens, var nok ein annan blødning... ooops..! Og plutseleg fått vite at det er ein gut:Heartblue Så då seier eg takk for meg i april-gruppa, og snik meg over til mars:happy:

Så kjekt og plutselig være en måned lenger :happy: Og så spennende med en liten gutt, så koselig å få vite kjønn :Heartred Masse lykke til videre :happy:

Så herlig at det gikk den veien da! Gratulerer så mye :Heartblue

Så spennende og vipps så er du så mye nærmere termin. Lykke til videre :)

Så spennende. :) veldig greit å vær en måned lengre på vei... en måned mindre å vente på å ha nurket i armene. Jeg skal på ultralyd om 3 uker da jordmor målte livmor og kom frem til at jeg var 16 uker og ikke 12. Som var litt uforståelig, gleder meg til ul så jeg kan finne ut hva som skjer.:)

Blir livmoren større på det tidspunktet om det er tvillinger ? :)

Back
Topp