Endomondo challenge

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Nå nærmer den forrige seg slutten og det har vært motivasjon for meg:) Men jeg har ikke sjans til å nå såååå høyt opp i km. Tenkte det var flere her inne som fremdeles sliter litt med bekkenløsning eller annet, og tenkte en challenge der antall turer teller kan være av interesse? Kan det være noe som sparker deg ut døra? :) Har satt et minimum på 2 km, så man må jo gå litt da og ikke bare til postkassa liksom ;)

Meld dere på her: http://www.endomondo.com/challenges/15595275
Det begynner på mandag og varer i 4 uker.

Jeg håper linken funker....

Sent from my iPad using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Hiver meg på denne, bekkenet mitt + senebetennelser i skuldre/arm i hytt og gevær tillot ikke mange kilometrene..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmmm.... Får opp access denied....image.jpg Har du noen innstillinger for hvem som får delta eller noe?

Da skal jeg fixe... Kommer ikke inn på mobil - tar det på paden senere

Last edited:
  • Liker
Reactions: BMC
Supert! Det er eg med på :)

Sent from my iPad using BV Forum

Eg er påmeldt :D

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Klarer ikke logge meg på via den linken..

Celia 11.01.14
Jeg fikk ikke joinet via appen (bv appen), men når jeg åpnet bv i nettleser og trykte på linken åpnet endomondo seg i nettleser og jeg fikk joinet uten problem.

Jørgen 12.02.14 <3

Når eg går inn klare eg kun og sjå to medlemmar. Kan nokon sjå om ein ser at eg er blitt medlem?

Når eg går inn klare eg kun og sjå to medlemmar. Kan nokon sjå om ein ser at eg er blitt medlem?

Ser 6 medlemmer, men usikker på om noen av dem er deg.. Har du et nick der inne, eller det ordentlige navnet ditt? Hvis du har navnet ditt så kunne jeg ikke se deg der.

Jørgen 12.02.14 <3

Ja, har navnet mitt der... Alt klikkar på den endomando tingen :@

Jeg får ikke til noe på mobil og på appen utenom å bruke den når jeg går. Logger inn via safari på paden istedet

Jeg får ikke til noe på mobil og på appen utenom å bruke den når jeg går. Logger inn via safari på paden istedet

Samme her!

Jørgen 12.02.14 <3

Jeg er med! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hiver meg på denne :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp