Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har man mye endometriose kan det gjøre det vanskeligere å bli gravid ja, men slett ikke umulig. Jeg har hatt endo hele mitt voksne liv, og har operert to ganger, men har likevel blitt gravid 6 ganger! [:)]
Heter seg at en kan ha problemer med å bli gravid med endometriose ja. Men det er nå ihv mange mødre her inne med endometriose så vi er mange som har fått det til likevel. [:)]
Jeg har endomertiose. Første gangen så ble jeg gravid uplanlagt, andre gangen første mnd vi var prøvere. Det er nok en del som sliter med å bli gravide, men slett ikke alle. Kommer også an på hvor den sitter.
Jeg har også endometriose, og fikk beskjed etter lapraskopi at jeg ikke ville kunne få barn, men her sitter jeg etter tre graviditeter med to flotte hjemmelagede gutter på 5 år og 1år[:)]
Jeg fikk konstantert det som 18-åring.
Fikk etter første lapraskopi beskjed om at jeg ikke kunne få barn naturlig.
Prøvde 5år med å få til 1mann. Ble satt opp på prøverør...
Etter det har jeg fått 3 barn helt naturlig... (de siste 2 på prevensjon faktisk) :p