Nei, det virker absolutt ikke uvanlig. Huff. Ja, jeg var så godtroende og uvitende. Vet bedre nå. Når man er sårbar og uvitende i situasjonen, er det ikke lett å vite hvordan en skal argumentere, eller hvordan det hele det skal håndteres. Uansett, det burde ikke være nødvendig å måtte argumentere i det hele tatt. Skammelig nedprioritering, er det.
Vi er på andre året i ivf-behandling nå, og har hatt flere forsøk første året som uforklarlig barnløse. Jeg har lav amh da, men får alltid ut egg, får god befrukning og de utvikler seg fint. Vi har også blitt utredet for habituell abort uten funn. Nå den siste tiden føler vi at vi plutselig har fått en del forklaringer, hadde bl.a. aldri trodd jeg skulle få utslag på denne testen. Vi håper det kan fikses. Det er gode prognoser med AB mot endometritt i forskning, så jeg håper livmoren er helt friskmeldt nå. Ferdig med 14 dagers AB runde 2 i dag. Fikk kur både meg og mannen denne gangen.
Spennende å høre om de tenker det er relevant for deg å ta testen. Det er jo de som kan dette. Sykepleieren sa det ikke var noe de anbefalte hvem som helst. Masse lykke til. <3