Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fikk du innsett i styrt syklus? Eller hadde du uttak?Den gang jeg ble operert så opererte jeg 16.desember og begynte med nesespray 26. des.
Hadde uttak. Det glemte jeg helt å skrive. Fikk fjernet polypp, hadde skylling av eggledere + fjerning av endo i samme slengen.Da fikk du innsett i styrt syklus? Eller hadde du uttak?
Jeg spurte klinikken i dag om jeg skulle nedreguleres før, eventuelt etter lapraskopien og de sa at det ikke var normal prosedyre for dem. Kjenner jeg mistet troa med en gangIkke nøyaktig det du spør om, men jeg gikk faktisk på synarela/nedregulerte når jeg hadde laparaskopi, og hadde derfor stimulering og innsett ganske kort tid etterpå. Vil ikke tro det er så mye forskjell på når det anses som ok med innsett etter laparoskopi etter uttak vs innsett av frys i styrt syklus?
Hva var det som ikke var normal prosedyre? Jeg ble gravid igjen etter flere forsøk uten positiv test rett etter lap. men det ble kjemisk. Men, deretter ble jeg gravid igjen forsøket etter der igjen, noen måneder etter lap. og beholdt spiren denne gangen (for aller første gang), det ble verdens fineste sommerbaby som snart er 8 mnd. Håper for deg Når er lap.?Jeg spurte klinikken i dag om jeg skulle nedreguleres før, eventuelt etter lapraskopien og de sa at det ikke var normal prosedyre for dem. Kjenner jeg mistet troa med en gang
Ikke normal prosedyre med nedregulering.Hva var det som ikke var normal prosedyre? Jeg ble gravid igjen etter flere forsøk uten positiv test rett etter lap. men det ble kjemisk. Men, deretter ble jeg gravid igjen forsøket etter der igjen, noen måneder etter lap. og beholdt spiren denne gangen (for aller første gang), det ble verdens fineste sommerbaby som snart er 8 mnd. Håper for deg Når er lap.?