Jeg var i Porsgrunn i tre år. Gjorde tre inseminasjoner, fire uttak og tilsammen ni innsett. Det var helt uaktuelt for dem med en sånn test… i det offentlige får man først det etter tre spontanaborter har jeg forstått… Fikk bare til svar at det var mange det tok tid for og at det var helt normalt.
Gikk over til Hausken Stavanger da vi hadde brukt opp forsøkene i Porsgrunn. De sa de ikke ville gjøre noe før de hadde sjekket livmora, for at NI flotte blastoer ikke fester seg, er ikke normalt. De ville ha sjekka det etter maks 4 sa de. Som sagt, så gjort, og her sitter jeg med en deilig liten bamsemums i magen
Porsgrunn er veldig fint for alle som passer inn i samlebåndet, men om det er noe «annerledes» så føler jeg overhodet ikke de er interessert i å lytte til hva man har å si.
Totalt har jeg altså hatt 3 IUI + 9 innsett i Porsgrunn, blitt gravid på aller første IUI i 2020, ellers ingen. Blitt gravid på 1/14 (mistet etter første IUI i uke 6)
Hos Hausken Stavanger har jeg hatt 2 IUI og 1 innsett. Blitt gravid på 2/3 (mistet i første IUI i uke 8)
Tror neppe det er tilfeldig at Hausken har sååå mye bedre uttelling enn Porsgrunn. De er villige til å prøve andre støttemedisiner, hører på hvilke erfaringer jeg har fra hvert enkelt innsett og laget en HELT annen plan enn Porsgrunn som bare kjørte på runde etter runde uten at noe funka.