enderlig gravid

frøkenmor

Betatt av forumet
[:D] etter over et halvt år med venting kom god nyheten i går....
testen var positiv... jippi... jeg sto bare og gapte på do og kunne nesten ikke forstå at det enderlig hadde skjedd.. men er det noen som kan si meg, når et det "riktig" og si det til arbeidsgiveren? å når bestiller man første legetime? gleder meg i innmari...

Gratulerer så mye [:D] Er det ikke fantastisk, men også vanskelig å skjønne?

Jeg hadde tenkt å vente litt til før jeg sa det til arb.g, men han fant det ut selv. Så sånn tundt 3-4 mnd er vel normalt å si det.
Når det gjelder legetime ville jeg ringt legekontoret og fortalt dem nyheten , så kan de sette opp time til deg.

Masse lykke til. [:)]

gratulere

sa d t arbeisgivarn ætter uke 13 når æ gikk over på svangerskapspermisjon (va sykemeldt fra uke 9-13

Gratulerer så mye!

Jeg sa det til arbeidsgiver allerede etter 6 uker, fordi jeg gjerne ville at hun skulle ta litt hensyn til at jeg kunne være i dårlig form osv. Om svangerskapet hadde gått galt hadde jeg uansett fortalt det til henne, for å få forståelse. Jeg syntes det var greit at hun visste det. Resten av kollegaene mine fikk vite det i uke 13.

GRATULERER SÅ MYE[:D]

Jeg fortalte det til min arbeidsgiver med en gang jeg fikk greie på det, og hadde min første legetime i forrige uke. ca. uke 6.

oki tusen takk folken... dette er jo en helt ny for meg så kjempe bra at jeg får hjelp av dere[;)] tusen takk....

Gratulerer så mye!! [:)]

Jeg sa det til arb. giver da jeg var i uke 6, for da ble jeg sykmeldt pga kvalme.

Og legen ringte jeg til med en gang.. [;)]

Gratulerer så masse med graviditeten!
Ønsker deg et flott svangerskap!!![:D]

Gratulerer Så mye!!! [:D] Jeg har fått legetime når jeg er 9 uker på vei. Har ikke tenkt til å fortelle på jobben at jeg er gravid før det har gått 12 uker tror jeg, hvis de ikke skjønner det før da..... [;)] Lykke til videre.

Gratulerer med spira [:D]
Jeg fortalte det på jobben med en gang..
Også dro jeg til legen for å ta en test hos han også..
Ellers fikk jeg time i uke 12

Kos deg med graviditeten nå [:D]

Gratulerer så masse og lykke til!!

Gratulerer! Jeg sa det til sjefen i uke 7 eller 8, etter 1. legetime. Syntes det var greit at hun visste hvorfor jeg ikke var helt 100% på jobb...[:)]

Grattis[:)]

tusen takk for det [:D]

tusen takk.... jeg sliter litt med og finne ut hvor langt jeg er på vei, men nå prøvde jeg meg på terminkalkulatoren her og den sier 5 uker.... jeg fikk time hos legen den 17 feb. finner legen ut av det eller må jeg vente til jeg skal til jordmor??

[:D]Gratulerer så masse!!![:D]

Jeg har ikke fortalt det til min arb.giver (avd.leder) ennå, men hun vet jeg mistet for 4 mnd siden, så hun regner vel med at jeg prøver ihvertfall. Har tenkt å fortelle det når anledningen byr seg... Ellers så var jeg til lege når jeg var 8 uker på vei. Legen finner frem til samme dato som på terminkalkulatoren her, hvis du vet når siste mensen var. Ellers så får du en mer nøyaktig termin når du er til UL rundt uke 18. Noen har eggløsning tidligere eller senere enn 14 dager etter siste mens, og da blir terminen flyttet tilsvarende. Men hvis du har vært uten p-pille ol en stund så har du kanskje hatt stabil syklus, og vet hvor lang tid har vært mellom hver mens.
Lykket til!! Klem [:D]

[:D]takk for det... da er det bare og vente og se.... jeg er så spent og gleder meg til jeg kan fortelle venner og familie om dette store mirakele[:D]

Gratulerer så mye med spiret i magen[:D]

Back
Topp