ENDELIIIG!!

Rustad90

Glad i forumet
Endelig er det ikke 20minus! Endelig kan jeg ta me lillegull ut å trille igjen! Yaaay!! Føler meg som en fange i mitt eget hjem når jeg ikke kan trille når jeg vil!! Bare 4minus idag, gjett om vi skal ut å trille et par mil!! :D

Sååå deilig! På bedringens vei her også, men fortsatt 14 blå!

Endelig er det ikke 20minus! Endelig kan jeg ta me lillegull ut å trille igjen! Yaaay!! Føler meg som en fange i mitt eget hjem når jeg ikke kan trille når jeg vil!! Bare 4minus idag, gjett om vi skal ut å trille et par mil!! :D

Hehe, her er det også bare fire minus, kjempedeilig:-)
Hvor kommer du fra? :flower

Kjørt mange ganger igjennom Hedemark når vi bodde i oslo og skulle hjem til trøndelag:)
Kan bli skummelt kaldt der ja:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

VI kom oss ut en tur med storebrodern =)
Eskil i Manduca (endelig passer den!) og den nye vinddressen, og storebror med rumperacer i akebakken :D

Er også mildt her idag:D:D Bare gi-4:p;):D Vært ute å aka og lekt i snøen:)

Deilig!!
Nå sover han vel og lenge i vognen - håper han sover til jeg har kost meg med kaffe og kake i selskap :-p

VI kom oss ut en tur med storebrodern =)
Eskil i Manduca (endelig passer den!) og den nye vinddressen, og storebror med rumperacer i akebakken :D
Så bra at han kan sitte i den nå! :) Hvilken vinterdress blei det? Hvor mye hadde du på han under?

Så bra at han kan sitte i den nå! :) Hvilken vinterdress blei det? Hvor mye hadde du på han under?
Det er en Reflex Vinddress, kjøpt av ei venninne for 100kr :-)
Hadde ullbody, stillongs, tynn ulldress og utedressen! Tova ulltøfler og Stonz :)
Ca 10 minus og vindstille.
Det var nok det, for en liten time. Elsker at hetta på dressen er så stor og lun

ImageUploadedByBV Forum1359222719.642208.jpg
Her er han i dressen
ImageUploadedByBV Forum1359222739.276270.jpg

sååå fin dere er! Og så flott dress :) Hadde på Hermine ullundertøy, janus ulldress, strikkaklær og bobledressen i ergosela en dag det var -4...aaaaltfor mye klær, men er så redd hun skal fryse :p

sååå fin dere er! Og så flott dress :) Hadde på Hermine ullundertøy, janus ulldress, strikkaklær og bobledressen i ergosela en dag det var -4...aaaaltfor mye klær, men er så redd hun skal fryse :p

Ååå, jeg er mye mer redd for å kle på for mye :p

Back
Topp