N nito Flørter med forumet 25 Okt 2005 #1 Ville bare si at nå har eg fått babyen min... Fikk Søndag 23.okt. Han var 4060 gr. og 52 cm. Skriver mer senere. er nett kommet hjem.. Klem Nito
Ville bare si at nå har eg fått babyen min... Fikk Søndag 23.okt. Han var 4060 gr. og 52 cm. Skriver mer senere. er nett kommet hjem.. Klem Nito
Kris34 Flørter med forumet 26 Okt 2005 #11 GRATULERER SÅ MASSE OG HÅPER DU FÅR EN FIN TID FREMOVER. [:)][:)][:)] NEI HAN HAR IKKE KOMMET ENDA, MEN VET IKKE HVORDAN MAN ENDRER TICKER TIL Å GÅ PÅ OVERTID.
GRATULERER SÅ MASSE OG HÅPER DU FÅR EN FIN TID FREMOVER. [:)][:)][:)] NEI HAN HAR IKKE KOMMET ENDA, MEN VET IKKE HVORDAN MAN ENDRER TICKER TIL Å GÅ PÅ OVERTID.
Hege23 Glad i forumet 27 Okt 2005 #12 Gratulerer sååååååååååååååååååå innmari mye :) Håper snart å få se bild....
jettemoren Flørter med forumet 31 Okt 2005 #14 Grattis nito!!! KOm hjem i går kveld eg så prøver å oppdatere meg litt...
supermammy Glad i forumet 1 Nov 2005 #17 [:)]GRATULERER med gutten din!!! Håper dere har det bra og lykke til fremover!!![:)]
jettemoren Flørter med forumet 4 Nov 2005 #18 Gratulerer så masse Nito!!! Du fikk 3 dager før meg!! Håper alt står bra til med dere!! Må kose dere kjempe masse!!¨ Kozkoz[:D][:D]
Gratulerer så masse Nito!!! Du fikk 3 dager før meg!! Håper alt står bra til med dere!! Må kose dere kjempe masse!!¨ Kozkoz[:D][:D]