Endelig

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
POSITIV test i dag!!! Lyste GRAVID mot meg!!! Men kjem samtidig bittelitt blod når eg tørkar meg + ein del slim, så blir spennandes dette! Håpar det går vår veg no!!!  

Gratulerer så mye med positiv test! Endelig satt den for dere også[:D] Litt blod rundt den tiden man skulle hatt mensen er stortsett ikke noe å bekymre seg for, så krysser fingrene for at spiren blir der i 8 mnd til[:)]

Gratulerer så mye.
Hadde virkelig en god følelse. Å det stemte[:)]
Dette fortjente dere nå.

ooooh. gratulerer så masse [:D][:D][:D]

gratulerer så kjempe masse[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

"sitter og måper"!!!!!!!!! Nå ble jeg glad[:)]

Gratulerer så mye, håper så inderlig at blødningene bare skal skremme deg litt. Helt sikkert ufarlig som de andre kloke damene her sier.

Gratulere sååå mye og masse lykke til videre[:D]

Såååååå herlig nyhet!!! GRATULERA SÅ MASSE [:D][:D][:D]

Forstår at du er nervøs for blodet, men er jo ganske vanlig å blø litt. Eg fekk pittelitt blod rett etter positiv test. Trur da hadde med crinonen å gjera.

No ska da gå dåkas vei og du ska bli mamma[:)][:)][:)]

dette fortjente dere virkelig[:D][:D][:D]gratulera med spiren[:D][:D][:D]

ORIGINAL: siwro

Gratulere sååå mye og masse lykke til videre[:D]

sign [:D]

[:D][:D][:D][:D]GRATULERER[:D][:D][:D]

lykke til videre med spirå[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ivara

Åh, så moro vennen!!! [:)]
Gratulerer så mye med positivt test, endelig.

Håper småblødningene er helt ufarlige. [:)]

Gratulerer!! [:)]

Gratulerer så ufattelig mye. Så bra at det gikk deres veg nå[:D][:D] klem

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer sååååå mye med positiv test, snuppa! Denne gangen går det bra skal du se. Satser på at miniblødningen snart gir seg og at tiden fremover blir fylt av glede og spenning! [:)][:)]

sign[:D]

Å herregud kor bra!!! Gratulere så mye med spire i magen!! [:)]
kjempestor klem her i fra!

GRATULERER!!!! Det var en herlig nyhet! Kos deg masse og lykke til videre! En god og litt misunnelig klem fra meg... [;)][:D]

ååå grattis grattis så kjempe mye:):) åssen føler du deg NÅ? heheh det mest stilte spørsmålet....

Back
Topp