Endelig!!!!!

diddle

Betatt av forumet
Etter snart tre måneder hvor jeg ikke har hørt noe fra sykehuset, så ringte jeg IVF avdelingen igår........
Å GJETT hva hun sa????? Nå er vi MED!!![:D][:D] På mandag skal jeg ringe inn mens, og så er vi endelig igang[:D][:D]
Kan nesten ikke tro det[:D]
Har nå cirka en million spørsmål om det meste, men skal vente til brevet (fra sykehuset som forklarer alt )er i postkassen før jeg spør...[;)]
Brevet skulle egentlig ha kommet før helgen, men siden posten nå er effektivisert, så tar det mye lengre tid enn før...arrg[:@]

Tenk hvis alt går bra med uttak og innsetting......da er vi kanskje foreldre i desember.....ahhhh....[:D][;)]

Herlig! [:)]

Lykke til med hele prosessen - gleder meg til å følge deg[:D]

Så deilig! [:D] Du har litt av en spennende tid fremfor deg [;)]

Tusen takk for svar jenter!![:D]

Ja det blir en urolig spennende tid fremover, er nesten litt sånn at jeg ikke tror helt på det, blir sånn når man har lengtet og ventet så lenge....[:D]

Har nå helt insett at vi ikke klarer å lage baby på gamlemåten, og da er det bare å se fremover å få den hjelpen vi må ha[:D]
Hadde jo tidligere sett for meg hvordan alt med graviditet og div. skulle bli, og er litt av et nederlag når ikke alt blir som man så for seg...[:(]
Men da er det jo godt å ha dette forumet med støtte, og innse at det faktisk er fagfolk som vil hjelpe, og som har like lyst å få oss gravide som vi selv.[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Så bra!!![:D][:D] Det er en fantastisk følelse å vite at man straks er i gang[:)]
Masse lykke til fremover. Det er bare å spørre om alt mulig, jentene her er kjempeflinke til å svare[:D]

Sign.[;)]

Masse lykke til [:)] hvilket sykehus hører du til?

Jeg hører til UNN[:D]

Så kjekt.. Gralla... Og masse lykke til med både brever og alt som følger med

Back
Topp