Endelig!

Froya88

Forumet er livet
Endelig fant jeg EL min!! [:D]
Testet nettopp,4. dagen etter første testdag,og der var det en sterk rød strek i riktig vindu! [:D] I kveld skal det koses!! [:D]
Bare krysse fingrene nå da... [&:] Har ikke så veeeldig tro på at noe skal skje denne gangen heller,men.. [:'(] Har iallfall funnet den godt gjemte EL! [:)]

ja nå må du bare kose deg...[:D]
venter enda på min EL får se om den har tenkt å ta sei en tur innom da..
men er vel enda en stund til den kommer...
får smøre meg med tålmodighet...
er dårlig på det men...[;)]

[:D]lykke til Trine85[:D]

ja, nå må du kose deg masse idag og imorra, hehe[:D]

Lykke til, og kos deg[:)] Du kan jo gjøre det to ganger bare for å være sikker på at noen når frem[;)]

håper det setter seg en spire etter kosinga nå da, Trine85[;)]

håper også!!! [;)]

Grattis [:D]
Jeg fikk posit EL test igår, er kjempe fornøyd med det [:D]
Det er bare å hoppe til sengs og kose [;)]

Thanks,mine venner! [:D] Ja,gjett om jeg skal kose meg! Eller oss da.. [:D] Håper på flere ganger,så det kanskje er litt større håp.. [;)] Nå har vi ikke kost oss på et par dager,så da har han jo fått samlet opp litt! Hehe! [:D]
Men et lite spm.. Nå som EL viser seg å være her,pleier dere å fortsette og EL-teste et par dager videre da eller? Noen meninger om det?
Har hørt både óg,ser du...[8|]

Er det noe vits i da?Siden du har funnet EL din??

tror ikke jeg skal uttale meg så mye der.. er litt grønn der selv [:'(] Men det er vel bare å stå på og ha sex ett par dager fremmover [;)]

hvor lang sykelus har du forresten?

Hehe,okay! Vel.. Syklusen min er ikke helt stabil,tror jeg.. Sist var det 28,denne gangen 30. Så ligger alltid mellom 28 og 30 dager. Ikke over,ikke under.

Back
Topp