Endelig

sengepolka

Elsker forumet
Endelig har vi vært til samtalen, bare den gjorde at jeg lettet mange kilo [:D][:D] Jeg var SÅÅÅÅ redd de skulle si jeg ikke burde bære frem et barn, men det var INGEN fare  Jeg er satt på Pergotime i 3 perioder, samtidig setter legen oss på venteliste til prøverør, så har vi ikke fått det til på egenhånd innen da så går vi videre med en gang [:)][:)]

så da blir det bare å  med jevne mellomrom.
Og faktisk med litt flaks får jeg startet ila noen få dager da TR er på vei, hadde jo liksom vært litt typisk at jeg akkurat hadde hatt den liksom...

Ha en knall dag jenter

Lykke til videre[:D]

ORIGINAL: ElinR

så flotte nyheter da[:D][:D][:D][:D] satser på at pergo funker for deg og hvis ikke så er d bra du kan gå rett til prøverør. lykke til[:)][:)][:)][:)]

Signerer ElinR [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

så flotte nyheter da[:D][:D][:D][:D] satser på at pergo funker for deg og hvis ikke så er d bra du kan gå rett til prøverør. lykke til[:)][:)][:)][:)]

Signerer ElinR [:)]

Sign[:)]

Jippi!!!! Så flott å endelig komme et steg videre[:)][:)][:)] Masse masse lykke til og håper selvfølgelig dere slipper neste time[:)][:)][:)]

knall bra[:D][:D][:D]kjempe masse lykke til[:D][:D][:D]

SÅ GODE DERE ER!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D]

Akkurat kommet hjem fra Trondheim og mammaen min hadde vært så snill og vasket huset og kjøpt en kjempefin blomst til oss.. snille mammen min.

Håper jeg slipper flere møter jeg også... men den beste beskjeden var uansett at jeg får lov til å bli mamma

så nå skal vi kose oss inne jenter i høstkulden med stearinlys, babyverden og holde varmen under dyna... hihi [:)]

Sender dere alle en kjempeklem og takker for at dere er til....

Masse lykke til! Håpar pergoen funkar og gjer deg ei lita spire!

Back
Topp