ENDELIG!

mamianette

Blir kjent med forumet
Begynner kvalmen å gi seg ;) men litt rart, for uten å være kvalm må jeg pluttselig springe på do for å kaste opp. skjer kanskje bare en gang om dagen, men er så rart når jeg ellers ikke er kvalm lengre. :P ellers lurer jeg på om dere har begynt å få mage? min er iallefall oppblåst. Er 11 uker idag.[:D]

så deilig at kvalmen gir seg hos deg da! her har det gått litt opp å ned. en dag er jeg kvalm og uvell hele dagen - en annen dag er det ingenting. og det er VELDI merkelig, for de dagene jeg ikke er kvalm, må også jeg plutselig på do å spy. kjenner det da plutselig i halsen og så kommer det. rekker ikke alltid til do heller..... [&:]
ellers så er det nok litt på magen, men det er nok ikke mye.... blir veldi opplåst enkelte kvelder da, men ellers er magen ganske lik som tidligere. ingen som kan bemerke at jeg er gravid enda vertfall. blir spennende å se når den tid kommer [:)]

forresten - GRATULERER med 11 uker [:D]

Alle symptomene mine kommer og går hele tiden!![8|]
Blir litt sprø av det.. Noen dager er jeg skikkelig kvalm, andre dager kjenner jeg ingenting til noe, ikke ømme bryster - ingenting!!
Men men.. Ingen blødning, og da skal jeg ta det med ro..

Men ikke mage her..
Var litt oppblåst tidligere, men nå tror jeg det har gitt seg også!
[:-]

Back
Topp