Endelig

tante82/MAx6

Glad i forumet
Endelig skjer det ting[:)] Snakket med st.olav nå å jeg må ta nye hormon prøver og SAMTALE blir i juni[:D][:D] Hvor lang tid etter samtalen var dere i gang med hormon kuren??

Er så glaaaad[:D] Nermer seg sakte men sikkert [:D] Bli vel å bruke sommeren på dette[:D]

ORIGINAL: snuppis!

Vi skal også på forsamtale i juni, men på Riksen [:)] Vi må ta nye blodprøver og sædprøve siden det er et år gammelt snart.

Spennende ja[:D] Må ta nye hormo prøver jeg da før vi skal til samtale. Vet ikke hvorfor men. Godt å ha en dato å forholde seg til[:D]

LYKKE TIL[:D]

Så bra då[:D]

Etter samtalen kunne me begynna neste gong tr kom. Trur da er ganske vanlig. Så det kommer vel litt ann på kor lenge dei har sommarstengt om du kan begynna i sommar. Kan jo væra du kan begynna med sprayen[:D]

Blir spennande[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så bra då[:D]

Etter samtalen kunne me begynna neste gong tr kom. Trur da er ganske vanlig. Så det kommer vel litt ann på kor lenge dei har sommarstengt om du kan begynna i sommar. Kan jo væra du kan begynna med sprayen[:D]

Blir spennande[:)][:)][:)]

OIOIOIO,spennede altså[:D] Når har st.olav stengt i sommer da??

De har som regel stengt i juli. Jeg begynte å spraye i juli og så var jeg klar for uttak når de åpnet i august.

Så flott at dere snar er i gang[:)][:)][:)][:)]
Kan jeg spørre når dere ble henvist? Jeg venter på samtale på St. Olavs og, men ikke hørt noe enda..

Back
Topp