ENDELIG!!!

Milla-84

Flørter med forumet
endelig har lillemor snud seg i magen og festet hodet... etter mye om og menn fra sykehuset og mange rar tanker i mitt hode snudde hun seg når de tok ultralyd helt av seg selv..(skulle foreta en vending på sykehuset men slapp jo det!!
sitter med veer på 5 minutter i mellom men tror ike det kommer til å skje noe..har nemlig gått sånn i 2 uker snart..uff..
andre som har det slik??

Jeg vil bare ønske deg lykke til med fødsel[:D]
masse klemmer-

Ville ønske deg lykke til! :) Håper hun kommer ut, for din skyld, sikkert lei av dette nå?=) Blir vel godt å få holde henne i armene etter fødselen også tenker jeg:P Det er det jeg tenker på, å vente i maaange mnd, så har noen veer i laaang tid, og endeli har du den i armene:) Må være en herli følelse:) Jeg gleder meg sinnsykt til jeg får min gutt ut, jeg er jo veldi kort på vei, sånn sett, men jeg har en del plager... Skulle gjerne vært lenger ut i svangerskapet, men:)[:D]

tiden kan gå veldig sakte, men timene er ikke lengre en vanlig fordet pleier mannen min å si..
det skal bli kjempe herlig å få lile elvira ut...jeg har en gutt fra før som blir et år nå den 28.
herregud..bare et år og skal bli storebror alt..syns litt synd på han da men det blir jo også morsomt for han å få en å vokse opp sammen med..
ønsker dere alle lykke til videre...

det var godt å høre at hun hadde snudd seg selv[:)] lykke til med fødselen[;)]

Back
Topp