Endelig..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Da var endelig hjula og komt i hus!! [:D] Så nå er vogna klar.. Vel.. Nesten iallefall.. [:)]
Nå mangler vi bare senga og den kommer om ei uke.. [:D] Godt å vite at ting begynner å bli klart nå..

Kjempefin vogn.
Kjekt å ha det meste klart i god tid ja[:D].

Vi er jo fremdeles ikke ferdig med oppussing av hverken bad eller gang og barneværelset er kontor/lagerrom enda. Det blir vel etterhvert.
Kjøkkenbenken er midlertidig stellebord og den ene senga står på stua, men det går da greit likevel.

takk Gakka, der roet du faktisk nervene mine flere hakk... jeg har vært litt på tuppa i dag, men om du klarer å ta det så pent, du som allerede har fått barna dine og har dem hjemme, da skal jammen jeg ta meg sammen og puste litt roligere også!

for en frekkas jeg er - jeg var innom her uten å si at det var en kjempefin vogn!!

ORIGINAL: lenemor

for en frekkas jeg er - jeg var innom her uten å si at det var en kjempefin vogn!!

*sjokkert*
Fy flate for en frekkas du er..!! [8|]

[:D][:D][:D] Neeeeidaaaaa.. Bare tulla jeg..

Blir ikke meier her i gården nei.. [:D]
Og jeg er ikke den verste til å prøvetrille, men ho som skal bli tante.. HO har prøvetrilla flere ganger i dag allerede.. [:D] Er jo kjekt det.. Å se at ho gleder seg så masse..!

Kjempefin vogn![:D]

(og ja, jeg trodde kanskje du var en smule koko som hadde fått jula i hus allerede nå i august... tenkte kanskje du hadde vært uheldig og kommet borti "h'en" da du skrev[8|], men skjønte litt mer da bildet kom opp[:D])

ORIGINAL: Actrine

jeg leste også jul.... hihi!

Men det er jo JULI august!?!?!?

noen som tt-t-t-tok an?

[8|] *hehe*

Back
Topp