Endelig!

tretroll

Forumet er livet
VIP
Da er jeg tilbake fra UL! Og jeg skal ha en liten gutt han var så fin og vinka til oss og sprella som en makrell. Termin er flytta noen dager så nå må jeg nok melde meg ut av januarklubben og inn i desember. Min kjære, stakkar, klarer ikke tørke av seg gliset

Å så moro[:D]
Gratulerer med å få vite kjønnet.
Gleder meg så til UL.
Må være moro å se den lilles bevegelser.
Kanskje den kommer i januar alikevel da,
kan jo være litt her hos oss også.
Tror ofte det er UL som må til for at disse mennene virkelig skal forstå det,
dem kjenner jo ikke så mye på kroppen

men eg kommer nok innom her og hilser på[:)] er blitt avhengig av dere jenter!

Ååh så moro! [:D]
Jeg gleder meg så utrolig til i morgen, får nesten ikke sove om natten he he. Gratulerer med en liten gutt!![:D]
Synes du det var bra der?

Jeg gleder meg også til UL i morgen! Og gruer meg også! Er såååå vanskelig å skyve fra seg tanken om at noe er galt (har litt sånn "for godt til å være sant" følelse for tiden)... Det er jo ikke gentlig noen grunn til at noe skal være gaøt, men skal være glad og lykkelig i morgen ettermiddag med vel overstått UL *puh*

Så gøy da. Gleder meg til jeg skal på ultralyd 7 aug. Håper også på å få vite kjønnet.

ORIGINAL: Gluri

Ååh så moro! [:D]
Jeg gleder meg så utrolig til i morgen, får nesten ikke sove om natten he he. Gratulerer med en liten gutt!![:D]
Synes du det var bra der?

Var i alle fall kjempekoselig både ho jordmora som tok ultralyden, og ho fra mor-barn undersøkelsen. Lover jo bra!!! Lykke til i morra!!! skal du vite hva det blir?

Pft, så sløv jeg er! Prematur ammetåke?

Glemte jo helt å gratulere med at alt var bra med gutten! [:D]

ORIGINAL: lattermild

Pft, så sløv jeg er! Prematur ammetåke?

Glemte jo helt å gratulere med at alt var bra med gutten! [:D]

he he det har jeg også begynt å skylde på....den ammmetåka skal jeg nemlig bruke for det den er verdt i alle fall ut 2007[:D]

Hordan bytter du nick?

ÅÅÅ så gromt.
Gratulerer og lykke til.

Skal på ul selv om ei uke...
Kan ikke vente...

ORIGINAL: Gluri

Hordan bytter du nick?

Du går på "mine opplysninger" på framsida (altså framme der det står hvor mange uker du er på vei og om den uka og sånn) og der kan du forandre nicket, bare husk å "lagre opplysninger" etterpå[:)]

Grattis med en lite gutt. Håper du ofte kommer innom og besøker oss i januarklubben[:D]

Back
Topp