lillemolla
Gift med forumet
yes.Robin sov fra kl 8 igår kveld til kl 06.30 i dag morges uten å våkne!!! amma han og så sov vi i 1 1/2 time til..lækkert!!! ( bortsett fra at jeg våkna i 5tida med verste melkespreng noengang.)[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillemolla
yes.Robin sov fra kl 8 igår kveld til kl 06.30 i dag morges uten å våkne!!! amma han og så sov vi i 1 1/2 time til..lækkert!!! ( bortsett fra at jeg våkna i 5tida med verste melkespreng noengang.)[8D]
begynt med grøt!!! nå spiser han nesten en hel porsjon om kvelden og litt til lunsj...får håpe det ikke er noe engangstilfelle..[:)]
jeg begynte med veldig tynn grøt de første dagene .han spiste masse.3-4 ts kanskje.vanlig at de bare vil ha litt ,1-2 ts.noen unger på trene litt på det å svelge og det er derfor det kommer ut igjen.prøv igjen om noen dager hvis det ikke går...blir etterhvert.kan alltid snike inn litt pulver i ei flaske med mme eller mm.pass på å rør det godt ut først...fins også tåtesmokker med store hull beregnet til sånne ting...Lykke til!