endelig......!!!!

lillemolla

Gift med forumet
yes.Robin sov fra kl 8 igår kveld til kl 06.30 i dag morges uten å våkne!!! amma han og så sov vi i 1 1/2 time til..lækkert!!! ( bortsett fra at jeg våkna i 5tida med verste melkespreng noengang.)[8D]

ORIGINAL: lillemolla

yes.Robin sov fra kl 8 igår kveld til kl 06.30 i dag morges uten å våkne!!! amma han og så sov vi i 1 1/2 time til..lækkert!!! ( bortsett fra at jeg våkna i 5tida med verste melkespreng noengang.)[8D]

Kjenner til det med melkespreng ja. Jenta mi sover uregelmessig, alt fra 3 til 8 timer sammenhengende om natta, og når det drar seg mot 7-8 timer så har det hendt et par ganger at senga har vært dynket i morsmelk... Eller at jeg våkner og må ligge på ryggen og holde dyna opp fordi det er vondt når den ligger på puppene...

oj, hvordan fikk dere til det?? [:)]
Hvordan har han sovet før? Noah legger seg sent og våkner tidlig + mange ganger om natta [&:]

begynt med grøt!!! nå spiser han nesten en hel porsjon om kvelden og litt til lunsj...får håpe det ikke er noe engangstilfelle..[:)]

begynt med grøt!!! nå spiser han nesten en hel porsjon om kvelden og litt til lunsj...får håpe det ikke er noe engangstilfelle..[:)]

så heldige da! [;)] har begynt med grøt til Noah, han får ikke vondt i magen av den, men liker den ikke...[&:] hva grøt gir dere da? og begynte dere med mye? 

jeg begynte med veldig tynn grøt de første dagene .han spiste masse.3-4 ts kanskje.vanlig at de bare vil ha litt ,1-2 ts.noen unger på trene litt på det å svelge og det er derfor det kommer ut igjen.prøv igjen om noen dager hvis det ikke går...blir etterhvert.kan alltid snike inn litt pulver i ei flaske med mme eller mm.pass på å rør det godt ut først...fins også tåtesmokker med store hull beregnet til sånne ting...Lykke til!

jeg begynte med veldig tynn grøt de første dagene .han spiste masse.3-4 ts kanskje.vanlig at de bare vil ha litt ,1-2 ts.noen unger på trene litt på det å svelge og det er derfor det kommer ut igjen.prøv igjen om noen dager hvis det ikke går...blir etterhvert.kan alltid snike inn litt pulver i ei flaske med mme eller mm.pass på å rør det godt ut først...fins også tåtesmokker med store hull beregnet til sånne ting...Lykke til!

ok, skal prøve alt! vil så gjerne han skal få sove lengre!! travelt når han sovner 11 hver kveld[&:]

takk for tips da[:)]

Ååå.. Dødsmisunnelig!! Ida er natterangler delux!

Back
Topp