Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
må sette meg litt med bena høyt jeg, for jeg har fått skikkelig vann i bena i dag.. kanskje det er varmen?
ORIGINAL: bæibi
Nå som jeg blir sykemeldt og må være hjemme og slappe av så har jeg kjøpt meg små taper til å klistre bilder i album og masse klistremerker. Mamma hadde med seg sånne sakser med forskjellig mønster.
Det skal jeg gjøre noen dager. Har en hel boks med bilder [;)] Gleder meg til å sette i gang [:D]
ORIGINAL: lenemor
ORIGINAL: bæibi
Nå som jeg blir sykemeldt og må være hjemme og slappe av så har jeg kjøpt meg små taper til å klistre bilder i album og masse klistremerker. Mamma hadde med seg sånne sakser med forskjellig mønster.
Det skal jeg gjøre noen dager. Har en hel boks med bilder [;)] Gleder meg til å sette i gang [:D]
Jeg prøver å få fremkalt bilder på elkjøp jeg - koster bare 10 øre stykket.. holder på å laste opp for tredje gang nå (tar flere timer hver gang, for jeg skal laste opp et par hundre stykker... ).. har fått feilmelding to ganger (sist gang når jeg skulle bekrefte betalingen!! [:@]
Om jeg får det til, så får jeg over 200 bilder, i dobbelt sett, for 80 kroner (det er inkl. 40 kroner i gebyr), så det er verdt det! Tenkte jeg skulle få satt masse bilder i album i sommer jeg også..