Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
... har jeg kjent de første sparkene GODT.. har kjent litt men ikke så godt som i natt.. våknet flere ganger i natt av det..så utrolig herlig. [:D] når kjendte dere de første sparkene?
Det er kjempe deilig å kjenne at det er noen der inne og at det ikke er en drøm. Jeg begynte å skjønne at det var spark i 18 - 19 uke, men jeg kjente det noe føre den tid. Jeg går nå mot slutten av uke 22 og sparkene blir mer og mer kraftigere. Jeg blir nesten litt engstelig dersom tulla mi sparker lite løpet av dagen.
Kjente første tegn til liv midt i uke 18, og fra uke 19 engang har jeg kjent daglig liv. Lite utenpå magen, det er foreløpig bare jeg som har kjent det også. Tror pappa'n gleder seg!!
trot pappan i huset her også gleder seg til å kjenne det, bare han ikke tørr si det.. hehe. [;)] gleder meg så til å se utrykket i fjeset på han første gangen. [8D]