Endelig

Brud2013

Gift med forumet
Har ventet på å levere urinprøva til legen, og i dag var den store dagen.
Ringte dit i stad og den er
POSITIV....
Nå kan jeg slappe mer av....

Er så GLAD!

Gratulerer igjen!

Så bra!!! Alltid bra med positive tilbakemeldinger! [;)]
Skal til legen imorgen jeg... Er ikke egentlig i tvil at jeg er gravid, men har lavt stoffskifte, og da ville de ha meg inn med en gang så de kunne starte oppfølginga. Blir visst fulgt ekstra godt opp sa lege-sekretæren. Heldigvis! Føles trygt! [:)] Lykke til videre med skatten i magen da Jenta-83 

Men du jente-83.. Har ikke du også termin 10 januar????
Hvorfor står da våres tickere på 5uker og 5 dager??
Vi er jo 6 uker på vei i dag....

Min ticker er også feil. Men jeg har regna ut fra bv sine sider, og tickeren min regner visst anderledes... er egentlig 5+1 idag... [;)] Men det er ikke så veldig lenge imellom da, så etterhvert er det nok ikke så nøye. Bare nå istarten vi (iallefall jeg) teller dager, og tenker masse på det! Lykke til med bebisen din, Sasja!!! Detta blir moro!!

Til Lillepusen

Eg også har lavt stoffskifte, går på levaksin.. har vore til legen, men har ikkje hørt noko om ekstra oppfølging.. Men var til legen etter 4 uke, så skal eg igjen på fredag.. men rekna med at alle prøvar var fine, sia eg ikkje har hørt noko. Men veit du kva som ligg i "ekstra oppfølging"?

ORIGINAL: Ninis

Men veit du kva som ligg i "ekstra oppfølging"?

Hei Ninis! Har hørt at det er større fare for sa hvis thyroxin-nivået ikke er som det skal. I tillegg kan stoffskifte synke ytterligere hvis man har lavt fra før. Derfor er det visst mange som må oppjustere dosen etter å ha blitt gravid. Jeg merker at jeg fryser mer nå startet fredag tror jeg... så kan nok stemme med meg. Trøtt er jeg jo hele tiden, så det er ikke så lett å vite om det har noe med saken å gjøre... Synes du skal høre med legen din, jeg! Men hvis de sjekker det hver gang du er der finner de nok ut om alt er som det skal. Jeg har fått høre at vi bør sjekkes hver 4.uke. Lykke til videre med bebisen i magen! [:)]

ORIGINAL: sasja

Men du jente-83.. Har ikke du også termin 10 januar????
Hvorfor står da våres tickere på 5uker og 5 dager??
Vi er jo 6 uker på vei i dag....

Hei du!
Kjempe morro at vi har termin samme dag!
Jeg har ornet tickeren min...
Skrev inn 2 eller 3 dager før!
Flere som har gjort det!
Prøv det du også!

Lykke til fremover alle sammen!!!

Back
Topp