Endelig

pewsie

Forumet er livet
har vi fått innkallelse til å ta blodprøver i forbindelse med farskapssaken vår... Ting tar tid, er det ikke det de sier ?

Så på onsdag skal vi først på 3mnd kontroll og få vaksine klokken 13, også rett til legesenteret og ta blodprøver etterpå...

Gleder meg til svarene kommer, så vi kan få det ut av verden.. Håper bare svaret kommer før dåpen [8|]

ORIGINAL: Dragemamma

Oi det tok sin tid ja! Skulle nesten tro at det er sånt man kan få gjort på sykehuset når de søte små blir født...om man ber om det.
Krysser fingrene for at resultatene kommer raskt!! Når skal dere ha dåp da??

Vi skal ha dåp 13 januar...

ORIGINAL: Dragemamma

Oi det tok sin tid ja! Skulle nesten tro at det er sånt man kan få gjort på sykehuset når de søte små blir født...om man ber om det.
Krysser fingrene for at resultatene kommer raskt!! Når skal dere ha dåp da??

Det tok først to uker etter fødselen før jeg fikk brev om å kontakte nav(siden jeg ikke oppga far ved fødselen), da var jeg der og skreiv under på at vi godtok å ta blodprøver.. Så ble det sendt brev til han om at han måtte ta kontakt med de (det brevet tok 2 uker for han å få), og han brukte 3 uker på å gidde å ta kontakt med de... Når han endelig gjorde det, så har det gått 2,5 uke for oss å få innkallelse til blodprøvene... Vi har 3 uker på oss og ta de, og han drøyer nok til i siste liten... Også tar det 3 uker å få svar på prøvene.. Så ja, her tar ting tid [8|]

Back
Topp