Endelig...

McQeen

Gift med forumet
Er kåre guten min frisk igjen[:)]
Men jeg går uanz med konstant redsel for at han skal få feberkrampe igjen[:(] Sjekker han 24 timer i døgnet å det går ut over søvnen min, men har man tatt skrekken så vil man jo ikke oppleve dette igjen[:(] Håper jeg klarer å roe kroppen ned etter skrekkopplevelsen jeg hadde på torsdag[:(] Jeg har begynt å grue meg litt til å få en bebis til for alle beskymringen det vil på en måte føre med seg, men det går nok bra[;)]

Takk for all støtte dere søte julimammaer[;)]
 
Så bra at han er frisk igjen!
 
Skjønner veldig godt at du er redd for han- det hadde jeg vært også [:o] Håper det roer seg litt med tida,for din skyld [:)]
 
ORIGINAL: simensmamma

Så bra han er frisk igjen[:)]
Hadde nok gått og sjekka han konstant jeg og hvis det hadde skjedd her. Det er ingen moro opplevelse.
Ja vi mammar får masse bekymringer, men det går nok bra skal du se[;)]
 
ORIGINAL: simensmamma

Så bra han er frisk igjen[:)]
Hadde nok gått og sjekka han konstant jeg og hvis det hadde skjedd her. Det er ingen moro opplevelse.
Ja vi mammar får masse bekymringer, men det går nok bra skal du se[;)]
 
Så bra at han er frisk igjen. Får håpe dere slipper å slite med feberkramper fremover.. det høres grusomt ut!
 
godt å høre at han er frisk.
skjønner det veldig godt at du er engstelig det hadde jeg også vær hadde vel fotfulgt han.
men kommer seg nok når du har fått det litt på avstand.
lykke til å godt å høre at kåre er bedre
 
kjempebra at han er bedre. kan godt skjønne at du ble redd ja. håper du slipper å oppleve sånt igjen, men sannsynligvis dukker det nok opp noe annet skremmende før eller siden. sånn er det jo med barn.
 
Back
Topp