McQeen
Gift med forumet
Er kåre guten min frisk igjen[:)]
Men jeg går uanz med konstant redsel for at han skal få feberkrampe igjen[:(] Sjekker han 24 timer i døgnet å det går ut over søvnen min, men har man tatt skrekken så vil man jo ikke oppleve dette igjen[:(] Håper jeg klarer å roe kroppen ned etter skrekkopplevelsen jeg hadde på torsdag[:(] Jeg har begynt å grue meg litt til å få en bebis til for alle beskymringen det vil på en måte føre med seg, men det går nok bra[;)]
Takk for all støtte dere søte julimammaer[;)]
Men jeg går uanz med konstant redsel for at han skal få feberkrampe igjen[:(] Sjekker han 24 timer i døgnet å det går ut over søvnen min, men har man tatt skrekken så vil man jo ikke oppleve dette igjen[:(] Håper jeg klarer å roe kroppen ned etter skrekkopplevelsen jeg hadde på torsdag[:(] Jeg har begynt å grue meg litt til å få en bebis til for alle beskymringen det vil på en måte føre med seg, men det går nok bra[;)]
Takk for all støtte dere søte julimammaer[;)]