Endelig?...

Ungeforeldre

Første møte med forumet
Jeg og min eks prøvde i lang tid, ble aldri gravid. Jeg og samboer har bestemt oss for å prøve, sluttet på pillen 4.-6. Mai. Små blødde litt rundt de tider. Hadde ikke tro på at dette skulle gå i løpet av første to årene (eller uten hjelp for den saks skyld) så har ikke tenkt så mye på det.

Siste uken har jeg vært fryktelig trøtt, sovner i bilen til og med når jeg sitter på. Våkner om natten fordi det er så mye utflod så jeg må opp å tørke meg. Har blitt akutt og intenst kvalm noen ganger. Brystene er såå ømme og vonde. Har til vanlig innover nippler. Disse står nå å strutter ut, stein harde. Brystvevet virker "hovent".

Kanskje det endelig er håp for meg? Kanskje jeg skal få oppleve en positiv test. Jeg må si jeg er veldig redd for å bli skuffet. Noen som har tanker rundt det jeg har skrevet? Når ville dere ha tatt en test?
 
Jeg og min eks prøvde i lang tid, ble aldri gravid. Jeg og samboer har bestemt oss for å prøve, sluttet på pillen 4.-6. Mai. Små blødde litt rundt de tider. Hadde ikke tro på at dette skulle gå i løpet av første to årene (eller uten hjelp for den saks skyld) så har ikke tenkt så mye på det.

Siste uken har jeg vært fryktelig trøtt, sovner i bilen til og med når jeg sitter på. Våkner om natten fordi det er så mye utflod så jeg må opp å tørke meg. Har blitt akutt og intenst kvalm noen ganger. Brystene er såå ømme og vonde. Har til vanlig innover nippler. Disse står nå å strutter ut, stein harde. Brystvevet virker "hovent".

Kanskje det endelig er håp for meg? Kanskje jeg skal få oppleve en positiv test. Jeg må si jeg er veldig redd for å bli skuffet. Noen som har tanker rundt det jeg har skrevet? Når ville dere ha tatt en test?

Det skjer iallefall noe i kroppen din! Men første syklus etter ppille-slutt bør man være litt forsiktig med forhåpninger, da kroppen jobber med å finne tilbake til syklus og jeg syns iallefall at jeg fikk alle mulige tegn fra kroppen rett etter jeg sluttet... Men, trøtthet og ømme pupper var veldig tydelige graviditetstegn hos meg, så jeg krysser fingrene for at det har klaffet for dere med én gang! :D Du kan jo alltids ta en tidligtest nå, eller vente en ukes tid og ta en vanlig test og få et mye mer pålitelig svar :) Lykke til!
 
Jeg og min eks prøvde i lang tid, ble aldri gravid. Jeg og samboer har bestemt oss for å prøve, sluttet på pillen 4.-6. Mai. Små blødde litt rundt de tider. Hadde ikke tro på at dette skulle gå i løpet av første to årene (eller uten hjelp for den saks skyld) så har ikke tenkt så mye på det.

Siste uken har jeg vært fryktelig trøtt, sovner i bilen til og med når jeg sitter på. Våkner om natten fordi det er så mye utflod så jeg må opp å tørke meg. Har blitt akutt og intenst kvalm noen ganger. Brystene er såå ømme og vonde. Har til vanlig innover nippler. Disse står nå å strutter ut, stein harde. Brystvevet virker "hovent".

Kanskje det endelig er håp for meg? Kanskje jeg skal få oppleve en positiv test. Jeg må si jeg er veldig redd for å bli skuffet. Noen som har tanker rundt det jeg har skrevet? Når ville dere ha tatt en test?
Jeg hadde det også slik de første mnd etter p-pilleslutt. Kroppen skal vende seg av de og lære seg selv å kjenne uten p-pillene og var skråsikker på at jeg var gravid for symptomene var så like. Men det kan absolutt være at du er gravid altså, da vil en graviditetstest slå ut nå med så mye symptomer! Lykke til
 
Hvis symptomene dine skyldes graviditet så kan du teste når som helst :)
 
Back
Topp