Endelig!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Hei alle sammen! Da hører jeg også til her inne!!! Endelig!

Skal fortelle om fødselen.. men har lille snuppa hengende i puppen for øyeblikket!

Så den historien kommer litt senere!

Velkommen tilbake Jordbæret!!

Går det bra med dere?

Nå må du se å få fiksa tickeren din altså... [;)]

Klem

Hei! ja er godt å være hjemme igjen!! Alt er bra nå, bare litt utrolig sentimental og blir så lett rørt!

Ja.. må få fiksa ticker og bildet mitt! Magen er jo ikke der lenger...
Det var rar følelse å ta på magen etter fødselen synes jeg... var myk på en artig måte liksom! Også hul... sprøtt!!

Kan jo bare sitte å se på Thea i evigheter uten at det blir kjedelig!! Hun er jo så nydelig og jeg er så objektiv i min mening der!!! hihi.... [;)]

Alt bra med deg og Linnea da?! Pappa-permisjonen gikk/ går greit?

He he ja magen var et kapittel for seg selv etter fødselen. Skikkelig deigete og bløt...
Heldigvis ble den bedre og bedre for hver dag [:)]

Pappapermen går fint! Han har en uke igjen, så vi skal kose oss enda en uke sammen!! Deilig!
Prøver å komme inn i en dag/natt rytme, men det er ikke like lett... Hun sover når hun vil, og det er litt vansekelig å styre.
Er samboeren din hjemme eller?

Ja kan tenke meg Thea er søt! Håper du legger ut bilde av henne da etterhvert så vi kan se [:)]

Ha en fin søndag!!

klem

Jeg er overraska over at magen forsvant så fort som den gjorde jeg! Men er veldig glad for det! Nå lurer jeg på hva jeg veier.. har ikke vekt hjemme så jeg får ikke sjekka! Men puppa har jo tatt over desto mer da! herregud å store de er blitt!

hvordan går amming for dere?! Her går det bra! LIten rytme enda da.. men tror jeg begynner å skjønne når det er bryst på gang!

Samboer'n er hjemme ja, og har begynt sine 2 uker!! Alt er nytt for ham, har aldri skifta bleie eller noe omtrent, så det er mye å sette seg inn i! Også er de jo så små!

Skal få lagt ut bilde ja, men samboer'n må få gjort bilde mindre! Er ikke så kjent med denne maskina og bilde-greiene!

Tusen takk, GoUngen!! Er alt bra med dere da?  Du fikk jo faktisk nurrket ditt på morsdagen!!! Som jeg sa... må ha vært muffinsene!!!

Klem

ORIGINAL: GoUngen

ååå, der er sååå deilig å være ferdig .. eller hva sier dere jenter [;)][:)]??

Velkommen tilbake jordbæret [:)]

Takk! Ja det er kjempe deilig å være ferdig!!! Kan sitte å stirre på Thea i evigheter uten å bli lei!

He he ja puppene har vokst litt ja... Kanonkuler [:D]
Ammingen går veldig bra! Har nok av melk og hun suger og vokser som bare det. Innimellom hender det at hun styrer fælt med puppen, og får liksom ikke tak. Da blir det litt skriking og stress... Vet ikke hvorfor hun driver sånn men.. Gaper som en hal og har hele brystvorta i munn, men greier liksom ikke suge seg fast.. [8|]

Åh ja det er så godt at pappaene kan være hjemme med oss!!! [:)]

Sånn du beskriver at Linnea gjør gjør Thea og!! Kaver som en gal og blir sint.. er ikke helt innøvd enda at de faktisk må gape høyt heller! noen ganger er det bare sånn små sutting på gang..!

Imorgen får vi vogna og det gleder jeg meg til!! Men blir dårlig med trilletur tror jeg..er jo det snø kaoset her..! Er du fornøyd med vogna? regner med du har fått testa den ut!

vet du- jeg har faktisk ikke prøvd vogna enda.. Helsesøster sa jeg skulle vente iallefall to uker, og nå har det vært så kaldt ute.. Så vi har ikke fått trilla enda.. Håper det blir bedre snart da, for jeg hadde virkelig trengt en tur ut snart!!!

Hva slags vogn har dere kjøpt da? Blir spennende å få den da [:)]
Vi har Simo Duovogn vi da... Bagen har vi brukt da, for den står oppi sprinkelsenga [:D]

Ja det er det kjipe med vinter'n... men jeg fikk høre på sykehuset at vi kunne bare ta med baby'ne ut hvis vi hadde gode vogner som beskytta mot vind og vær! men ikke hvis det var minus 10 grader da.
jeg synes det er så vanskelig å vite hvor mye klær jeg skal ta på henne jeg... hun er alltid kald på henda..

Vi har kjøpt Emmaljunga smart duo kombi! (kort navn.. hihi) Den er svart og rosa! skikkelig jentete!! Så jeg gleder meg til å trille og at været blir bedre! er jo så utrolig mye snø ute..!!!

Har du vært på kontroll med Linnea allerede? jeg skal ringe helsestasjon imorgen jeg og bestille time! regner med de kommer på hjemmebesøk og!! har du hatt det?

Neida har ikke vært på kontroll, men har hatt hjemmebesøk. Skal på første kontroll på 6 ukers kontroll. Blir vel om 3 uker det [:)]
Men på hjemmebesøket sa helsesøstra at jeg skulle drøye litt med å trille, siden det har vært så kaldt og surt her. I dag var det 11 minus.
Har vært mildere dager, men da har det snødd så himla mye.. [:@]

Hi hi rosa og sort vogn hørtes kult ut! Vi har kjøpt mørkeblå vi da... Må tenke på søsken også.. he he.

11 minus var litt kaldt ja... Jeg regner med det blir hjemme besøk imorgen jeg da!

Ja var litt i tvil med om vi skulle kjøpe rosa og svart vogn.. men synes den var så stilig!! Så hvis det blir flere her så skal jeg byttelåne vogn med venninne! for hun vil ha jente neste gang og jeg gutt! så får vi se hvordan planen vår funker!

Velkommen tilbake, Jordbæret [:)]
Ser du fikk dagen etter meg. Gikk alt bra? Er det ikke kos med baby? *De er så innmari skjønne atte* [:)]

Back
Topp