Endelig!

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Idag fikk jeg endelig tydd til en digital test som bekrefter både graviditeten, HCG-stigningen den forrige uken og hvor langt jeg er på vei :D Føler liksom det ikke er offisielt før man har testet digitalt :p ImageUploadedByBV Forum1471844243.152579.jpg

Eneste nå er at jeg gleder meg til tul, for etter MA i mai har syklusen min vært litt ute å kjøre. Ut fra en normal syklus er jeg 5+1 idag, men hvis jeg har hatt en 35-dagers syklus (som jeg hadde sist måned) så er jeg litt kortere på vei. Håper den har vært litt kortere denne mnd, og at termin kommer som antatt den 25./26. hehe :p Også gleder jeg meg til å se at alt forhåpentligvis er bra med den lille! Én MA er mer enn nok.. Uææ, masse tanker og følelser nå! Grugleder meg til tul :D

Last edited:
Gratulerer med fine positive tester❤️ Hadde selv MA i mai og har termin i april nå☺️ Denne gangen går det bra vet du!!

Gratulerer med fine positive tester❤️ Hadde selv MA i mai og har termin i april nå☺️ Denne gangen går det bra vet du!!
Tusen takk❤️ Åå, nicket ditt ser kjent ut. Var du i november-gruppen? Men ja! Krysser fingrene for at det går bra med oss begge denne gangen! :)

Tusen takk❤️ Åå, nicket ditt ser kjent ut. Var du i november-gruppen? Men ja! Krysser fingrene for at det går bra med oss begge denne gangen! :)

Føler også at nicket ditt er kjent, men jeg var i desember-gruppen. Kanskje vi har "sett hverandre" på vi som prøver eller vi som har mistet☺️ Uansett så skal vi bli kjent nå her i aprilforumet ;)

Back
Topp