Endelig!

LilleNusk5

Betatt av forumet
Etter 8 mnds prøving er en spire endelig på plass i magen ☺️ ❤️

Dette blir vårt 4. og mest sannsynlig siste barn ☺️ Vi har en jente på snart 6 år, en gutt på snart 4 år og en gutt på 2 år fra før ❤️

Er det flere med mer enn 2 barn her?
 
Så kult!!! Hvor gamle er barna du har fra før?
 
Hjelpes, så mange som er på firrern :D Herlig! Gratulerer så mye!
 
Morro at det er så mange av oss!!
Vi får dele historier om reaksjonene til folk etterhvert
 
Venter nummer 4. Eller vi mista jenta vår halvveis i svangerskapet, men hun er en så stor del av livet vårt at hun regnes litt med. Iallefall her inne :)
De andre to er 7 og 6 år :) håper denne spira klorer seg fast <3
 
Venter nummer 4. Eller vi mista jenta vår halvveis i svangerskapet, men hun er en så stor del av livet vårt at hun regnes litt med. Iallefall her inne :)
De andre to er 7 og 6 år :) håper denne spira klorer seg fast <3
Å, så hjerteskjærende :'( er sett lenge siden? Ja, denne spiren må sitte hele veien!! :)
 
16 uker siden hun ble født i morgen. Ikke lenge siden men samtidig føles det som et helt liv siden </3
Klarer ikke helt å sette meg inn i hvor vondt det må være... det virker bare helt grusomt! du hadde kanskje termin rundt denne tiden da?
 
Klarer ikke helt å sette meg inn i hvor vondt det må være... det virker bare helt grusomt! du hadde kanskje termin rundt denne tiden da?

Ja ville vært 36 uker idag :( er tøft..hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid så raskt igjen. Ønsket om et levende barn ble ikke borte. Vi prøvde 1,5 før vi ble gravide med henne så vart forberedt på noe lengre ventetid.
 
Vi venter også 4 mann i flokken, men eldste er bonusbarn så han er her kun annen hver helg.
Eldste 9 i år, J 7, G 2 og nå en på vei. Er selv 26 år :happy:
 
Back
Topp