Endelig!!!!

Vilje

Betatt av forumet
Herregud, jeg kan ikke tro det!!! Jeg er gravid!! Satte inn to egg for 14 dager siden og blodprøven viste en HCG på over 800 :D Etter fem uttak, fire innsett og to avbrutte frys ble det endelig vår tur! Nå må spiren(e) klore seg fast til februar!! :D

Herregud, jeg kan ikke tro det!!! Jeg er gravid!! Satte inn to egg for 14 dager siden og blodprøven viste en HCG på over 800 :D Etter fem uttak, fire innsett og to avbrutte frys ble det endelig vår tur! Nå må spiren(e) klore seg fast til februar!! :D
Hurra! Gratulerer❤️

Håper det blir to!!! HCG er og høyt. Jeg hadde hcg på 256 da jeg var 5+1.Gratulerer.

Gratulerer såå masse:D

Hurra, så fantastisk :D :D Gratulerer så mye!!!

FANTASTISK!!! :D Nå kom det noen gledestårer hos meg :) Så utrolig gøy at du ble gravid nå! :D Tenk om det er to?! :)

FANTASTISK!!! :D Nå kom det noen gledestårer hos meg :) Så utrolig gøy at du ble gravid nå! :D Tenk om det er to?! :)
Takk!! ❤️ Har grått litt i dag jeg og, for å si det sånn. Trodde alt var over i går da jeg fikk litt brun lutinus, men har heldigvis ikke vært noe mer :) tenk om jeg skal få bli tvillingmamma, sykt, sprøtt og skummelt å tenke på! Du skal snart komme etter, det har jeg bestemt :)

Gratulerer!!! Så vel fortjent etter alle mislykkede forsøk! Nå er det endelig deres tur:-) Lykke til videre!

Gratulerer!

Gratulerer så mye! Dette er 98% sikkert tvillinger(eller enda fler). :dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy:
Hadde ca 50 i HCG på dag 14 i første graviditet. Det er ikke veldig høyt, men ble en perfekt liten jente. Så 800 må bety unger i fleng. Spent på oppdatering :nailbiting:

Gratulerer så mye <3

Back
Topp