Endelig

Tiaso

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har drevet å snoket masse her inne og på september forumet da termin var veldig usikker, men likavell midt i månedskiftet og jeg gadd ikke joine begge forumene. Var på OUL på fredag. Det var vist litt for tidlig og hun fikk ikke tatt alle mål og undersøkelser så fikk ny time 11 mai. Men nå er det iallefall sikkert at termin er i oktober og vi venter en liten jente! :D Litt kjekt å få være på oul flere ganger også da, selv om det er helt uvirkelig at det som vises på skjermen faktisk er inni magen min!

Har drevet å snoket masse her inne og på september forumet da termin var veldig usikker, men likavell midt i månedskiftet og jeg gadd ikke joine begge forumene. Var på OUL på fredag. Det var vist litt for tidlig og hun fikk ikke tatt alle mål og undersøkelser så fikk ny time 11 mai. Men nå er det iallefall sikkert at termin er i oktober og vi venter en liten jente! :D Litt kjekt å få være på oul flere ganger også da, selv om det er helt uvirkelig at det som vises på skjermen faktisk er inni magen min!

Gratulerer og velkommen inn på fast basis :) hva ble den nye termin datoen?

Takk ^^ Vet ikke ennå. Blir fastsatt på neste OUL håper vi, men den er nok en god stund etter menstermin som var 27 september og da blir det iallefall i oktober. Når babyen faktisk kommer er jo en helt annen sak =p

Så artig med to OUL :) du er så velkommen hit! Har du barn fra før? :)

Velkommen hit. Blir spennende å se hva de setter som termin til slutt da :D

Velkommen hit til oss :-)

Velkommen hit, spennende å finne ut når terminen blir da :-)

Back
Topp