Endelig!!!

Daizy

Forumet er livet
Hei! [:)]Er ny på forumet her, har bare så lyst til å fortelle noen at jeg endelig er graviiiiiiiid!!!!!![:D] Har såvidt begynt å fortelle det til noen,da jeg ikke kan skjule det lenger ,hi hi...er i 10 uke nå, så nå er det snart bare å rope det ut!
Har sett at det er så mange som har så flotte svangerskapskalendere og sånn i postene sine her,hvor kan jeg også få sånn da?[8|]

Hei.

Velkommen her[:)] Eg er i uke 10 fra mandag av så eg kjenner til spenningen av at eg begynner så smått å se litt mage!!
Det eg gjorde var bare å klikke på bildet som du ser og sa vil du komme rett inn på siden. Lykke til[:D]

Da har jeg prøvd,hmmmm...hvordan blir dette,da  tro?

Gratulerer med hemmeligheten i magen Cilla!!

(når det gjelder ticker... sånn telle-greie... når du får laget en på snugglepie, lillypie eller en av de andre sidene så får du opp mange koder. Kopier den koden som begynner med url, og lim hele greia inn i profilen din under signatur.

Hei! Takk for det,moro med hemmeligheter men noen er jo til for å røpes og, ikke sant...?[;)]
Takk for tipset, da skal jeg se hva jeg får til, er sååå grønn på sånne ting,he he...[:'(] da får jeg nok denne lørdagskvelden til å gå også, når jeg skal sitte og knote med dette[:)]

Hei igjen! Første gang jeg er med i slike forum, ikke har jeg hatt hjemme-pc lenge heller, så ting tar litt tid, he he...men nå tror jeg at jeg har fått det til, så innmari bra ut på profilen min ihvertfall!![:D] Takk for hjelpen!![:)]

Gratulerer med graviditeten og velkommen hit.
Det er ikke lett å holde slikt hemmelig nei. Mannen min har vært bremsen her da. Synes det skulle gå opp ordentlig for han før vi fortalte det og det er jeg jo enig i. Så er ikke alle som vet det ennå en gang. Men de fleste pleier jo å fortelle det rundt 12.uke.
Lykke til vider i svangerskapet[:)]

Hei  alle sammen her inne.
Jeg er ny her, men er snart ferdig med mitt svangerskap.
Har termin 25 februar, men har vært på sykehuset tre ganger på tre dager nå.
Har to cm åpning og slimproppen har gått.
Vondt i rygen, men jordmor sier det er modningsrier.
Det er så slitsomt å gå slik, jeg vil så gjerne se min lille prins snart.
Jordmor sa det kunne gå to timer. to dager eller to uker til den lille gutten min kommer.
Har noen av dere erfaring med dette? 

Gratulerer [:D]

Hei og velkommen! jeg tror du vil komme til å trives her. Det er kjempemange hyggelige jenter samlet på et sted!

Gratulerer med svangerskapet!

klem, M

Grattis..... [:D]

GRATULERER[:)]

Back
Topp