Endelig!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Etter samleie igår kveld begynte jeg å blø, blør litt ennå. Dette har ikke skjedd på over 8 uker, men kjent lite liv/ikke noe liv siden igår, kun bobler og murringer litt under trusekanten! Og da heller ikke ofte. Så nå ga jeg lillegutt en siste sjanse til å sparke før jeg ringer føden, men da kom endelig sparket :) Noen andre som har opplevd dette så sent? Etter nå rutinene har begynt å komme? Burde jeg ringe føde nå uansett eller jordmor i morgen?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vanskelig å svare for deg. Om du bekymrer deg så ville jeg ringt føden nå. Men når du endelig fikk skikkelig spark vil jeg ikke tro at noe er galt. :)

Enig med mumminamma :-) Hvis du føler du må ringe så gjør du det :-) vil ikke tro det er noe galt siden du fikk respons fra huleboeren ;-)

Takk for svar :) Hjelper å høre at dere ikke tror det er noe galt! Ser an til i morgen tidlig, er han ikke som normalt (helt gal) i morgen, så ringer jeg jordmor :) Vil ikke være helt tullerusk heller :p

Korleis går da med deg og huleboaren din i dag?
E da masse/normalt med liv igjen?

Ville ringt føden :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Korleis går da med deg og huleboaren din i dag?
E da masse/normalt med liv igjen?
Føler det er litt opp og ned, men har ikke hatt den normale stille hverdagen jeg pleier på 2 uker. Skal til legen på onsdag :) Er masse liv morgen og kveld, men ikke så mye på dagtid lenger :/ Håper bare alt står bra til, og skjer det så mye som en filleting til så ringer jeg rett på føden :) !

Føler det er litt opp og ned, men har ikke hatt den normale stille hverdagen jeg pleier på 2 uker. Skal til legen på onsdag :) Er masse liv morgen og kveld, men ikke så mye på dagtid lenger :/ Håper bare alt står bra til, og skjer det så mye som en filleting til så ringer jeg rett på føden :) !

Virka i grunn så da e ganske normalt med liv då. Her e da og mest på morning og kveld :)
Bedre å ringa føden ein gong for mykje, enn ein gong for lite ;) Går nok så fint atte :)

Jeg har blødd litt hver dag i en uke, er nok bare pga såre slimhinner... Snakket m jordmor og det er ingenting å bekymre seg over så lenge vi kjenner liv og ikke har smerter eller blør mye.

Så bra du kjenner liv og at du skal til legen på onsdag.

Ha lav terskel for å ringe føden/lege :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp