Endelig

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Har vi funnet et nytt sted å bo...!!!:-) Vi flytter i slutten av mars, så da har vi ca 1 mnd på å komme oss i hus og begynne å få oversikt over hva vi FAKTISK har til lillemor i magen.. Kjenner jeg har vært litt over gjennomsnittet stresset frem til nå. Endelig kan jeg puste, og begynne å glede meg til å ordne og stelle i permisjonstiden<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vi funnet et nytt sted å bo...!!!:-) Vi flytter i slutten av mars, så da har vi ca 1 mnd på å komme oss i hus og begynne å få oversikt over hva vi FAKTISK har til lillemor i magen.. Kjenner jeg har vært litt over gjennomsnittet stresset frem til nå. Endelig kan jeg puste, og begynne å glede meg til å ordne og stelle i permisjonstiden<3

Gratulerer! Så deilig for deg og kunne senke skuldrene litt da:-)

Så bra! :D

Veldig godt å vite hvor vi skal bo ja, men kjenner at det blir et mas og flytte:-p

skal dere flytte langt da? deilig å vite hvor du skal bo. :) Nå har du all grunn til å peke og delegere bærejobben. ;)

Det er helt sikkert! Har nettopp flyttet selv og håper jeg slipper det igjen!

Men gratulerer masse. Er det mye å gjøre der eller?
Egentlig ikke. Mannen maler hele overetasjen:-p Så er det bare å få alle tingene våre over... Tror vi hyrer inn noen til å vaske ut av gamle huset...:-)

skal dere flytte langt da? deilig å vite hvor du skal bo. :) Nå har du all grunn til å peke og delegere bærejobben. ;)
Nei, ikke så langt. Men er jo like mye jobb uansett:-p

Egentlig ikke. Mannen maler hele overetasjen:p Så er det bare å få alle tingene våre over... Tror vi hyrer inn noen til å vaske ut av gamle huset...:)

Det er bra da:) Vi leide folk til å vaske ut hos oss. Veldig kjekt.

Grattis! vi overtok huset før helga så alt står på hodet her. 5,5 uker til hun er her, så håper jeg blir ferdig. Pappan kommer hjem om 4 uker. Blir godt å få han hjem!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Grattis! vi overtok huset før helga så alt står på hodet her. 5,5 uker til hun er her, så håper jeg blir ferdig. Pappan kommer hjem om 4 uker. Blir godt å få han hjem!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Uff, føler med deg:-( Men det blir godt når alt er på stell:-)

Back
Topp