ENDELIG!

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
da har man endelig fått mensen og da fått en konkret plan i første forsøket! begynner på spray og primolut den 31 desember, forventet mens da 12 jan, 17 jan begynner på gonal-f, første kontroll på egg den 22 jan og ja uttak i uke 5!!!! herremin det er jo jaggu ikke lnge til :D sååå spennende ;) og godt å endelig komme i gang, selvom jeg vet at sjansen er liten med første forsøket...men men tar det som det kommer :D håper 2014 er året mitt :)

Weeee!!! Lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så morsomt! Lykke til! Du har en spennende tid i vente❤️ Jeg ble gravid på første :) 5+3 i dag :) (nå går jeg og tror at jeg har svangerskap utenfor livmor fordi to herfra som ble gravide omtrent samtidig som meg begge opplevde det idag. Alt for paranoid jeg :( )

Så morsomt! Lykke til! Du har en spennende tid i vente❤️ Jeg ble gravid på første :) 5+3 i dag :) (nå går jeg og tror at jeg har svangerskap utenfor livmor fordi to herfra som ble gravide omtrent samtidig som meg begge opplevde det idag. Alt for paranoid jeg :( )
Så bra!!! Tror ikke du skal tenke på det :) hvor gjorde du forsøket, hvilket sykehus?

Så spennende :) Skal ha uttak denne uken, første forsøk! Krysser fingre og tær for at det skal gå veien på første forsøk! Masse lykke til! :)

Så spennende :) Skal ha uttak denne uken, første forsøk! Krysser fingre og tær for at det skal gå veien på første forsøk! Masse lykke til! :)
Takk :) håpe jeg også :) men skal ikke ha uttak på onsdag... Skal bare ha en sjekk.... Så håpe det blir uttak denne uka eller neste , om alt går som det skal ....hvem sykehus tilhører du?

Takk :) håpe jeg også :) men skal ikke ha uttak på onsdag... Skal bare ha en sjekk.... Så håpe det blir uttak denne uka eller neste , om alt går som det skal ....hvem sykehus tilhører du?

Jeg tilhører Ullevål sykehus, du da?

Back
Topp