Endelig!!!!!!!!

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Bilen min ble kræsja i juni. Eller rettere sagt det var ei som kjørte på oss i høyre sia. Og der satt jeg høygravid. Nå er endelig saken avklart og vi har fått summen. Bilen er vrak men kan kjøpe ny endelig. Burugla mente det var vår feil og tregt forsikringsselskap har gjort at det har tatt lang tid. Men nå er det endelig i orden. Kjempe glad. Fikk igjen ganske bra til hva slags bil det var og årsmodell.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja så nå mangler det bare at legen trur på meg når jeg sier jeg fikk vondt i ryggen av ulykken. Dørene ble tross alt flytt 15 cm innover. Så det smalt fælt. De sjekket bare babyen og ikke meg etter ulykken selv om jeg prøvde å få dem til å gjøre det. Har nå hatt en søvnløs natt pga smerter i ryggen. Skjønner ikke hvorfor ingen har sjekket hvordan jeg har det. De mente det var pga graviditeten selv om alt starter den dagen. Dette blir nok en slitsom dag. Litt klaging dessverre.

Jippi!!! Kjøpte ny bil i går. Kjempe fornøyd. Den andre bilen vår trenger litt tid i garasjen så det passet fint å finne en med en gang.

Så flott at det ordner seg! Håper du finner ut av det med ryggen også:-) Kos deg med ny bil! Er alltid så moro:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp