Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har legen sendt henvisning til CT røntgen for å ta bilde ha halebeinspartiet... spent på hva de egentlig finner ut og om det kan behandles slik at jeg slipper det smertehel... det hemmer meg på så mange punkt
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk
Det håpet jeg og på... ble henvist til curato og ikke sykehuset siden det er kortere kø der... så får legen min beskrivelse ut i fra bildene å så tar vi det etter det...
Ja jeg håper de ser noe som ikke er som det skal være for da vet jeg jo hva som forårsaker smertene... mistankene er jo brista/knekt halebein, kommet i skjev stilling ellet noe betennelse i bein/musklene... håper det er noe som kan fikses på u alle fall...
fikk time 20 august... men måtte flytte den siden sambo drar offshore den 14 og kommer ikke hjem før den 28, så fikk time den 29
Meeeeen, ha fått time til MR og ikke CT!!! Så da jeg pratet me de for å bytte time spurte jeg om det- å da fikk jeg som svar at legene/spesialistene hadde byttet om til MR pga det gir bedre bilder osv... er jo kjekt at de gjør det slik da Så da blir det en tur inn i en bråkmaskin å høre på musikk om en måndes tid hehe