Endelig ;-)

Ajja

Gift med forumet
Ja då va det endelig min tur te å ha "bare" 99 dager igjen til termin...

Liiitt kjedelig å ha termin i slutten av mnd får da føles det som om alle andre er kommet sååå mye lenger.... ;)

Her Nord har vi bærre gråvær og regn så e lite som minne om sommer!
Dagan går med tel å male møblan ;)
Når vi e ferdig me det ska vi rydde kontoret ordentlig siden mannen blir student om 1 mnd, åsså kan jeg bynne å få liiiitt mer kontroll på tingene til mini'en som kommer ;)

Gratulerer så mye :D

Du får bare se det positive i gråvær, du får gjort masse inne ;) jeg har ikke fått startet opp med hverken barnerom, møbler eller rydding/vasking pga føler jeg må utnytte hver fine dag :) blir sikkert mega stress mot slutten når energien kanskje er som lavest :p Hehe.. Vi får se :)
Fortsatt god sommer og lykke til med alle gjøremål :D

Du får snike litt på novembergjengen og være glad du ligger foran de ;-) hihi! Er drittvær og innedager her også, tror jeg skal vaske litt mer babyklær etterpå, ellers sitter jeg bare og planlegger neste del av oppussingen :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Hehe vi begynner å bli vant med gråvær her på nordvestlandet også ja, 3.sommeren på rad uten stort å skryte av ;)
Men gratulerer så mye med bare 99dager igjen :) de går fort altså! Kunne nesten tatt noen av dine kjenner jeg ;)

Gratulerer med 99 dager igjen :) Tiden flyr virkelig, synes jeg, plutselig er det høst og vi sitter med babyen i armene våre <3

Kjedelig med grå sommer, men det virker som dere får gjort en hel masse :) Veldig opp og ned vær her, fint i går og meldt fint nå noen dager, men ellers har det vært ganske grått her også.. Vi får håpe på en fin høst :)

Back
Topp